dat kan je van twee kanten bekijken.
Natuurlijk zijn spellingsfouten op zich niet heel erg, zolang je er makkelijk wijs uit kan worden tenminste,
Maar ik vind het persoonlijk veel makkelijker lezen zonder spellingsfouten
Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.
Oneens, Spelling is juist belangrijk om elkaar goed te kunnen begrijpen. Het is niet zo dat je met iemand een gesprek voert op msn etc. dat je alleen maar gebrekkige woorden krijgt.
Spelling is juist belangrijk. Daarmee verstaan wij elkaar juist. Een keer een spelingsfoutje is natuurlijk niet erg, maar doe op zijn minst je best om verstaanbaar te zijn.
En daarom hebben wij op de middelbare school dus dat vak Nederlands en ik vind het helemaal geen onzin dat we dat vak hebben. Ik persoonlijk vind het ook geen moeilijk vak -vooral als je in de bovenbouw komt- en ik vind dat je er wel wat tijd aan moest besteden.
Infinitum schreef:
Spelling is juist belangrijk. Daarmee verstaan wij elkaar juist. Een keer een spelingsfoutje is natuurlijk niet erg, maar doe op zijn minst je best om verstaanbaar te zijn.
En daarom hebben wij op de middelbare school dus dat vak Nederlands en ik vind het helemaal geen onzin dat we dat vak hebben. Ik persoonlijk vind het ook geen moeilijk vak -vooral als je in de bovenbouw komt- en ik vind dat je er wel wat tijd aan moest besteden.
Ik vind Nederlands dan wel weer moeilijk maar goed