• Gisteren had ik een concert van Destine waar ik gratis heen kon omdat een vriendin een kaartje over had. Destine vind ik op zich wel leuk om naar te luisteren op cd, maar niet echt bijzonder.

    Verder werd ik uitgenodigd voor een gigantisch groot feest in een kroegding hier ergens in de buurt, want 2 vrienden van mij gaven een feest. Stiekem wou daar veel liever heen, maar ik had het die vriendin beloofd, dus ik ging gewoon mee naar Destine natuurlijk (:

    Anyway, toen ik om kwart over 1 's nachts weer op het station stond en naar huis liep kwam ik langs die kroeg. Ik hoorde nog stemmen, dus ik ging naar binnen. Alleen iedereen was net weg aan het gaan enzo, dus dat was vet stom.
    Ik loop naar binnen, liggen er 3 mensen half dood te gaan in een hoekje. Dus ik loop door naar binnen, en iedereen was zo fucking wasted en iedereen was over zijn nek gegaan ofzo.

    Ik kon 10 minuten met mensen praten, daarna moest ik een kotsende vriendin naar huis brengen, want die kon haar huis niet meer vinden. Fijn, mis je een leuk feest -ja op die kotsende mensen na dan- en mag je vervolgens ook nog straaldronken mensen naar huis brengen. En Destine vond ik ook helemaal niet bijzonder (':


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Poor You!!


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Oh. Wat aardig, mensen van een feestje naar huis brengen waar je zelf niet eens bent geweest (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Awh, poeperdje toch (flower)


    Ik ben gemeen xoxo

    BadHero schreef:
    Oh. Wat aardig, mensen van een feestje naar huis brengen waar je zelf niet eens bent geweest (:

    Het was gelukkig op weg naar mijn huis :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Aardig van je, maar bekijk het zo. Jij kon een van die zatte mannen geweest zijn als je niet naar Destine was geweest?

    Rictusempra schreef:
    Aardig van je, maar bekijk het zo. Jij kon een van die zatte mannen geweest zijn als je niet naar Destine was geweest?


    None but ourselves can free our minds.

    Rictusempra schreef:
    Aardig van je, maar bekijk het zo. Jij kon een van die zatte mannen geweest zijn als je niet naar Destine was geweest?


    maar dat is leuk :'D

    Atmosphere schreef:
    (...)

    maar dat is leuk :'D

    Ja dat dacht ik dus ook al XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    (...)
    Ja dat dacht ik dus ook al XD


    XD hahahaa.
    Je had gewoon onder destine uit kunnen komen, genoeg mensen die blij zijn met een ticket daarvoor (cool)