• De zus van Isabelle Rivera (17) heeft een dochtertje van van vier als Isabelle's zus plots komt te overlijden aan een hartstilstand. Maar dat is niet alles, haar zus was getrouwd met de Spaanse voetballer Gerard Piqué, en tevens de vader van het kleine meisje. Op de begrafenis van Isabelle's zus ontmoet zij de rustige, gevoelige Bojan Krkic Peréz. De twee worden beste vrienden, zo close dat niemand dat had verwacht. Maar als Isabelle te horen krijgt dat ze nooit achttien zal worden, en het dochtertje van haar zus en Gerard ziet, denkt ze na wat ze nog allemaal wilt doen. Ze wilt nog van alles doen, ze gaat haar lijstje met verlangen af als ze bij een wens komt: "Verliefd zijn." Zou toch die vriendschap in liefde opgaan voor dat Isabelle sterft?


    - doen of niet doen?
    - titel?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen =D
    Titel: kom ik nog op terug hahaa. :9~


    Everything is worse without music.

    Ik snap het niet? (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    3D schreef:
    Ik snap het niet? (:


    ingewikkelde inleiding, maar ik kon het niet goed verwoorden.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Doen! Normaal lees ik nooit voetbal verhalen enzo, dit is toch een voetbal verhaal right? Maar deze lijkt me leuk
    Enneh, titel kun je beter niet aan mij vragen 8D


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ahw net zoiets als dat andere verhaal van je ;x, dat ze net dat kind krijgt voor ze sterft.

    Amerricka schreef:
    Ahw net zoiets als dat andere verhaal van je ;x, dat ze net dat kind krijgt voor ze sterft.


    Nee.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Rebellaaa schreef:
    Doen! Normaal lees ik nooit voetbal verhalen enzo, dit is toch een voetbal verhaal right? Maar deze lijkt me leuk
    Enneh, titel kun je beter niet aan mij vragen 8D


    Hier sluit ik me bij aan, hehe. Laat je het weten alstie er is? :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen