• Haaii^^
    Okay ik was dus vanplan om een nieuwe serie te maken maar nu zie ik dat er al een soort van die serie is . Ik zal het ff voorstellen.

    Het gaat over een meisje die Mia Toretto heet. Ze werkt in een soort van uhmm Ding waar ze auto's tunene. [Tunen= Maken tot snelle raceauto's.] Haar oudere broer, Dominic Toretto doet mee met die auto's aan aan straatrace's. Als er op een dag iemand, een jongen, komt opdagen die wil meedoen aan zo'n straatrace zijn de bommen gelost. Mia word verliefd op die jongen [1Van TH] en dat maakt problemen want eigenlijk werkt hij als geheim agent voor de politie. Als Dominic daarachter komt mag Mia niets meer met hem te maken hebben enzoo maar uiteindelijk komt alles goed.
    Wees gerust, ik ga verder met mijn andere Quizen! Maar hier komen de rollen.

    Hoofdrol; BEZET
    BF Hoofdrol 2; BEZET
    Vriendin hoofdrol ; BEZET
    Nog vriendin hoofdrol; BEZET

    Vriendin van Dominic; BEZET
    BF Dominic; BEZET
    Wat meisjesnamen voor de vriendinnen van de vrienden van Dominic.
    -Brooke
    - Tasha
    - Jéléna
    - Terry



    Dit wil ik van jouwn weten.

    Rol;
    Waarom die rol;
    Naam;
    Leeftyd;
    Karkater;
    Likes;
    DisLikes;
    Verslavingen;
    Plaatje (liefst GEEN scene/emo);
    Tekstje;


    IK KIES NIET DE EERSTE MAAR DE BESTE EN JE MOET EEN TEKSTJE EN EEN GOEDE REDEN ERVOOR HEBBEN!

    xxx

    Mensen , de rollen die nog over zijn zijn :


    Nog vriendin hoofdrol;
    Wat meisjesnamen voor de vriendinnen van de vrienden van Dominic.
    - Brooke
    - Tasha
    - Jéléna
    - Terry


    ZOU IEDEREEN DIE EEN SCENE/EMO AFBEELDING HEEFT DIE WILLEN VERANDEREN? WANT DAT GAAT NIET ECHT PERFECT BIJ DIT VERHAAL!

    Heb mijn plaatje verandert.'