Nee, even gevaarlijk. Assange, hoe gaaf ik hem ook vind, kan met zijn publicaties de wereld ontzettend verdeelt maken. Bin Laden doet dit ook, maar dan met geweld.
Vrij erg dat niemand weet wie Julian Assange is. Pikt dan ook helemaal niemand ook maar het minste op van het nieuws? -_- Het echte nieuws, en niet het nieuws dat een of ander disneysterretje een sekstape heeft gemaakt.
Echt waar, het niveau hier soms..
Mercury schreef:
Vrij erg dat niemand weet wie Julian Assange is. Pikt dan ook helemaal niemand ook maar het minste op van het nieuws? -_- Het echte nieuws, en niet het nieuws dat een of ander disneysterretje een sekstape heeft gemaakt.
Woooow chill.
Is het crimineel dat ik nooit namen onthou -Zelfs niet van een film waar ik middenin zit :'D -?
Als mensen 'die gast van ....' zeggen, zou ik het vast wel begrijpen.
Everest schreef:
Ze zijn allebei gevaarlijk op een andere manier.
Assange omdat hij zoveel invloed heeft, Bin Laden omdat hij bommetjes in de ronde gooit.
The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell
Mercury schreef:
OMG, had je het gehoord van Ashley Greene en Joe Jonas! OHMYBIEBER! ahum. ot; Ik sluit me aan bij Nash.
My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.
Everest schreef:
Ze zijn allebei gevaarlijk op een andere manier.
Assange omdat hij zoveel invloed heeft, Bin Laden omdat hij bommetjes in de ronde gooit.