• Ik lees de laatste tijd steeds meer verhalen van nieuwe jonge talenten hier.
    de verhalen zijn super maar ze worden haast niet gemaakt omdat de maker ervan niet bekend is.
    en daarom wil ik ff melden ;;
    DE NIEUWE JONGE TALENTEN MAKEN SUPER SERIES
    Dus wees niet bang om is gwoon een quiz aan te klikke vn iemand vn wie je de naam nog nooit gehoord hebt want ik ben nu totaal in de wolken met myn nieuwe quizzen x3


    We can only learn to love by loving.

    Wie dan als ik vragen mag want ik heb meer dan de helft nog nooit gehoord.. -_-'


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Jah he, vind ik ook, en dan ben ik een van de enige die die quizen maakt. En meestal zijn zo'n quizen nog beter dan van de gene die hun quizen veel gemaakt worden


    Live life limitless.

    ik?? hahaha, nee

    i'm not new
    i'm an oldie :D


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Jah he, vind ik ook, en dan ben ik een van de enige die die quizen maakt. En meestal zijn zo'n quizen nog beter dan van de gene die hun quizen veel gemaakt worden

    ^^ kijk jij met my eens x3


    We can only learn to love by loving.

    Jah, idd! Ik typ gwn iets in bij 'zoeken' en dan klik ik op ne Quiz, en er zijn er soms wel van """"onbekendere"""" mense :] Mjaah, ge kunt mense ni bevele die Quizze te make natuurlijk ;)


    007

    ik?? hahaha, nee

    i'm not new
    i'm an oldie :D


    ik ook oldie O_o << soort van x3 niet zo heel oud mr tog ik ben 40 + kaas x3


    We can only learn to love by loving.

    okee waar sloeg da kaas op ? ach lama


    We can only learn to love by loving.

    Jah, idd! Ik typ gwn iets in bij 'zoeken' en dan klik ik op ne Quiz, en er zijn er soms wel van """"onbekendere"""" mense :] Mjaah, ge kunt mense ni bevele die Quizze te make natuurlijk ;)


    kyk das waar x3
    maar ik vind het eigenlyk best wel kut dat de meest beste series stoppen :
    zoals Yourlife+TH Van 12roses12
    ik vond het een superserie [ookal was er veel drama maar dat vond ik wel weer is stoer voor de verandering]maar ik was de enige die hem maakte en een reactie plaatste...


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    kyk das waar x3
    maar ik vind het eigenlyk best wel kut dat de meest beste series stoppen :
    zoals Yourlife+TH Van 12roses12
    ik vond het een superserie [ookal was er veel drama maar dat vond ik wel weer is stoer voor de verandering]maar ik was de enige die hem maakte en een reactie plaatste...


    jha ik eb bv ook zo is een keer gehad met mn serie : "a one night stand with a boy full of secrets" en ik kreeg daar superveel reacties op

    wnnr k mn serie dn afrond en een nieuwe start krijg ik daar belange niet veel reacties meer op -_-' k eb gistere een nieuw deel geactiveerd en nog steeds gn reacties
    daar krijg ik echt schijt van


    & als de duisternis valt,, schuil 'k bij jou <33

    Uhmm Barbie. Ik zit met een probleempje. Kijk ff op dit topic wil je? http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=8256

    Je kunt ook zoeken op trefwoord. Als je bijvoorbeeld van twincest houd, typ je dat in als tag. Enzovoorts