• ik begin wel:
    mijn beste vriend is net als mijn broer. hij heeft een vriendin waar hij al twee jaar heel gelukkig mee. toch slaapt hij hier minstens drie keer in de week (omdat hij het thuis saai vind). hij heeft een broertje en een oudere zus. op school zijn we onafscheidelijk. helaas zijn er altijd mensen die gaan stokken tussen ons.

    ps:hij staat op mijn profielplaatje

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 22:44 ]

    Ik ga niet zeggen hoe ze heet, maar ze is gewoon heel lief en er altijd voor me als ik haar nodig heb.


    it's so empty living behind these castle walls

    Mijn beste vriend is 14, 'kga zn naam niet noemen : D, is super lief, en ik praat minstens elke dag tot 12 uur snachts of langer met hem over alles en het verveelt nooit (:


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik heb een beste vriendin en een beste vriend die echt alles voor me zijn. Mijn beste vriendin ken ik al bijna 8 jaar lang, en we hebben ontzettend veel meegemaakt al en onze vriendschap is daardoor alleen maar sterker geworden. Mijn beste vriend (ook mijn ex) zijn bekant onafscheidelijk, ik zie hem sowieso wel 2 keer per week en we doen zo'n beetje alles samen. (':


    your eyes are like stars in the night.

    Ze heeft me laten stikken. We hebben momenteel een break.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    I is al sinds groep 1 mijn beste, en we zaten vaak in een andere klas, maar we zagen elkaar vaak omdat we dicht bij elkaar wonen.
    Nu is het misschien een beetje aan het veranderen, onze vriendschap, maar ik zie haar nog steeds als mijn aller allerbeste<3
    want met haar heb ik de grootste lol,
    zij maakt me aan het lachen (:

    Vanaf het eerste moment dat ik haar zag wist ik; daar wordt ik vriendjes mee x'd, &nu kan ik niet meer zonder haar<3

    BFF since 2001'<3


    Me so good.

    Mijn beste vriendin kwetst me vaak, en toch is ze een stukje van mij en zal ik het nooit over mijn hart kunnen krijgen om vaarwel tegen haar te zeggen. We zien elkaar zowiezo elke dag op school, op het werk en op scouting, soms 8 dagen lang 24 uur per dag en we zijn altijd het sterkste team. We weten van elkaar precies hoe we in elkaar steken. We hebben bijna precies de zelfde stijl, als we gaan shoppen zien we vaak tegelijk hetzelfde hangen.
    Mijn andere beste vriend en vriendinnen zijn mijn broer en mijn zussen. Ondanks alles dat er gebeurd is (daar kan ik een boek over schrijven) en ik er veel heb en het soms een gekkenhuis is, zou ik nooit een leven zonder ze wensen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn beste vriendin zit op het moment tv te kijken met wat andere vrienden :'D En ik vind het niks aan dus ik zit maar achter de laptop. Ja meer wil ik niet vertellen.


    -

    Mijn beste vriendin is gewoon geweldig. Daarom is ze ook mijn beste vriendin. Ik ken haar letterlijk nog voordat ik geboren was, onze moeders zaten bij elkaar op zwangerschapsgym. Zij is in juni 1996 geboren en ik in juli 1996. Ze is ongeveer een maandje ouder dan mij en ongeveer 4 centimeter kleiner. Haar haarkleur is iets donkerder dan die van mij, zij heeft blauwe ogen en ik groene. We zaten tot en met groep 6 bij elkaar in de klas en vanaf klas 2 op dezelfde school. Ze is gewoon de beste.


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik heb eigenlijk 3 bff's waar ik echt niet meer zonder kan,

    Eentje zit er ook op quizlet en ik weet niet meer wat ik zonder haar moet.
    De ander twee wonen minimaal 1 uur rijden bij me vandaan en ken ik via de judo. ik zie ze regel matig en al mijn beltegoed gaan aan hun op.

    Dan heb ik nog een beste vriend die ook een uur rijden bij me vandaan woont en in de klas zit van een van mijn beste vriendinnen. Hem ken ik ook via de judo ook al judoodt hij niet meer. Hij is trouwens ook mijn ex


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb 2 bff's.

    1. Helaas woont ze in Albanië.. Maar ze gaat vanaf januari t/m juni naar London om een tijdje high school te doen. Misschien kan ik haar daar opzoeken, omdat het veel dicherbij is dan Albanië :D Ze begrijpt me (omdat ze zo ongeveer in de zelfde situatie zit), doet lieve dingen voor me en ik kan altijd op haar rekenen. Het liedje Count On Me- Bruno Mars is our song! (H) Alleen ik wou dat ze gewoon in NL woonde :(

    2. Dit schatje woont gelukkig vlak bij :D We zijn samen heel vaak melig alleen soms hebben we zo'n dagje dat we gewoon de hele dag samen in bed slapen -.- ;-) Stilte's zijn nooit ongemakkelijk, alleen het is niet zo vaak stil als wij samen zijn :D
    Het enige minpuntje is dat ik niet helemaal het gevoel heb dat ze me begrijpt. Ik heb nogal wat meegemaakt dit jaar, maar volgens mij heeft ze niet door hoe ernstig het was.. I love her though! (H)

    Ik ken mijn beste vriendin sinds mijn acht jaar, denk ik.
    Ik heb altijd wel goed met haar op kunnen schieten.
    Ze is een rustig meisje, maar toch een met een eigen mening en eigen idees, waardoor ze toch wel absoluut alles behalve een meeloper is.
    Aangezien we dus allebei rustig zijn, maken we nooit ruzie, hebben we nooit gedaan, en zover ik weet staat dat er ook niet meteen aan te komen.
    Ze is héél verdraagzaam, begripvol, lief, stuntelig & blond.(krul)


    effort never betrays you

    Mijn beste vriend is helaas overleden.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    Mijn beste vriend is helaas overleden.


    mijn god,sterkte -knuffel-

    Mijn beste vriendinnen zijn de allerbeste. Ze zijn er altijd voor me, kunnen me laten lachen door mijn tranen heen en kunnen geweldig luisteren. Ze zijn lief, spontaan, geweldig, grappig en gewoon de allerbeste. Zij weten wat ze aan mij hebben en ik weet wat ik aan hun heb. Zonder hun zou er niets van me overblijven. Ze accepteren mij zoals ik ben, zoals ik wil zijn en zoals ik was.
    Ik heb 3 beste vrienden gehad, maar ze hebben me allemaal stuk voor stuk laten vallen toen er een meisje in beeld kwam die hun hart stal. Nu hoef ik geen beste vriend meer, als ze blijven kwetsen. Ik heb wel een hele goede vriend met wie ik opgegroeit ben, maar die nauwelijks zie.

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 23:27 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Mijn ex is inmiddels gegroeid tot mijn beste vriend. Hij is echt top. We kunnen gewoon lekker samen lachen (en hij helpt me met school xd.) Onze relatie was echt prut, ik vind dit nu zo veel fijner.
    Mijn beste vriendin; ik kan op haar bouwen.
    Ik kan niet meer zonder beide.


    I am an idiot, I move.