• Haay x3

    Misschien is dit een overbodig topic,maar ik wil toch even iets kwijt(En namen noemen is overbodig,want degen weten zelf wie het zijn):

    Zoals sommige van jullie wel weten is er vandaag een kleine woordenwisseling geweest tussen een paar mensen,waaronder mijn Bffé&een goede vriendin van mij.Nou ben ik bang dat ik een van de twee kwijt ga raken&ik ben bang dat dat dus mijn Bffé wordt,maar ik wil haar niet kwijt&ik wil die goede vriendin ook niet kwijt.Maar op dit moment heb ik dus ruzie met mijn Bffé omdat ze onredelijk is!Nou even een klein voorbeeld: Ik had een rollentopic geopent&had iemand anders al de rol van vriendin Tom beloofd,nou toen is mijn Bffé dus boos geworden en is ze mijn goede vriendin gaan haten omdat ik haar de rol heb gegeven.Nou ik probeerde dus iets te regelen,en heb mijn Bffé dus een speciale rol gegeven,en nu denkt ze dat ze geen rol heeft en is fucking pist op mij¬¬'


    Ik weet nu dus niet wat ik moet doen,want ik wil mijn Bffé niet kwijt&mijn goede vriendin ook niet.Het klinkt allemaal heel zielig,maar ik voel mijn eigen er rot over..

    xx


    Lalalalalalalala.

    erg

    als je nog wat kwijt wilt dan ben ik er voor je

    Dankje Kim^^


    Lalalalalalalala.

    Euhm...Met haar uitpraten? Ik weet het ook niet eigelijk.
    Maar als ze daar boos over is...Dat is toch raar...?!

    daz idd erg o.o
    mijn hartsvriendin is ook nogal onredelijk.
    als zij in een van me serie's Georg moet neme omdat Tom al bezet is gaat ze me uitshelde enzo en zegge dat Georg lelijk is. en als ik dr dan blok op msn gaat ze janke en vrage waarom ik dr blokkeer >< en alsk dan vraag hoe ze zichzelf een th fan durft noeme zegt ze: Tsjah, Tom en Bill zijn mooi.
    Alsof th alleen uit de kaulitz twins bestaat!

    ><

    zOo.. dat is wel heel stom om over zoiiets ruzie e maken als jy nu iemnd anders die rol had belooft dan moet ze er haar maar by neerleggen. je geefft haar zelfs ng die speciale rol als ze over zoiets stom doet dan vind ik heus dat dit niet egt een bffe is . <33 het is dus helemaal niet jou schuld

    als je ng problemen hebt kom je maar doeii men liefste poepertjje


    A. ikmisje.

    daz idd erg o.o
    mijn hartsvriendin is ook nogal onredelijk.
    als zij in een van me serie's Georg moet neme omdat Tom al bezet is gaat ze me uitshelde enzo en zegge dat Georg lelijk is. en als ik dr dan blok op msn gaat ze janke en vrage waarom ik dr blokkeer >< en alsk dan vraag hoe ze zichzelf een th fan durft noeme zegt ze: Tsjah, Tom en Bill zijn mooi.
    Alsof th alleen uit de kaulitz twins bestaat!

    ><


    oke dat is gewoon erg.Gelukkig gaat mijn Bffé net zo ver,maar toch voel ik mijn eigen er rot over


    Lalalalalalalala.

    zOo.. dat is wel heel stom om over zoiiets ruzie e maken als jy nu iemnd anders die rol had belooft dan moet ze er haar maar by neerleggen. je geefft haar zelfs ng die speciale rol als ze over zoiets stom doet dan vind ik heus dat dit niet egt een bffe is . <33 het is dus helemaal niet jou schuld

    als je ng problemen hebt kom je maar doeii men liefste poepertjje


    Dankje Honnepon x3


    Lalalalalalalala.

    (...)

    oke dat is gewoon erg.Gelukkig gaat mijn Bffé net zo ver,maar toch voel ik mijn eigen er rot over
    zou ik ook doen
    *dikke hug*

    (...)zou ik ook doen
    *dikke hug*


    *Dikke hug terug*(A)*voelt zich lief* x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Dankje Honnepon x3


    (H) Ik ben er altyd vr je (H)


    A. ikmisje.

    (...)

    (H) Ik ben er altyd vr je (H)


    Ik ook voor jou schat x3(H)


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ik ook voor jou schat x3(H)


    (A) Dankjj x


    A. ikmisje.

    Alsje x]


    Lalalalalalalala.

    :'( Niet leuk.. Ik haat ruzie.. :'( Gek genoeg vooral als anderen het maken ipv ik.. Raar.. Maar die 2 zien ongetwijfeld dit topic en dan houdenze er hopelijk mee op! Hou van jou! (K)


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Mensen luister! Ik vind eigenlijk persoonlijk dat wij ons niet mogen mengen in die ruzie en Siham. Ik vind dat je nu net iedereen tegen haar probeert te keren met wie je ruzie hebt. Want ik weet wie het is. Ik vind eigenlijk niet dat je hierover een topic moet maken want dan maak je het misschien écht erger en zolijkt het alsof je iedereen tegen haar wil keren. En tegen de rest vind ik, laat hun met rust en laat hun zelf die ruzie oplossen.