• ik heb een paar ideeën voor verhalen. maar omdat ik echt kapot slecht ben in het zelf schrijfen van verhalen. heb ik besloten om ideeën voor juilie te verzinnen. laat hier achter over wie je een verhaal wilt en ik verzin er een idee bij.

    Kan je me helpen om een leuk idee te krijgen bij een verhaal en misschien ook nog een leuke titel voor het verhaal, graag iets met Justin Bieber


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    FionaBieber schreef:
    Kan je me helpen om een leuk idee te krijgen bij een verhaal en misschien ook nog een leuke titel voor het verhaal, graag iets met Justin Bieber



    ja isgood. ik stuur het je morge in een pb. maar moet het een love story worden of?

    FionaBieber schreef:
    Kan je me helpen om een leuk idee te krijgen bij een verhaal en misschien ook nog een leuke titel voor het verhaal, graag iets met Justin Bieber


    I´m nothing special.

    Ja het moet een love story zijn maar het moet wel spannende momenten inzitten maar ik weet ff niet hoe, snap je, weet je misschien ook een leuke titel??


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    Het klinkt misschien raar, maar is het niet de bedoeling dat een schrijver/schrijfster zijn of haar eigen verhaallijn bedenkt en dat niet iemand anders dit doet?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Het klinkt misschien raar, maar is het niet de bedoeling dat een schrijver/schrijfster zijn of haar eigen verhaallijn bedenkt en dat niet iemand anders dit doet?


    Ik wist dat er zo'n reactie zou komen.:'D
    Dus kom ik hier ook weer aan met mijn verhaal.
    Ik vind dat namelijk dat dat niet hoeft. Allereerst was Quizlet een quizzen site, Rutger heeft dat story gedoe en al er voor ons bij bedacht. Voor de lol, je mag hier schrijven omdat je het leuk vind. Het is hier niet per sé serieus, dus vind ik best dat iemand anders hier je verhaallijn mag bedenken. Het is tenslotte je eigen keuze. Als er nou echt een doodserieus verhaal zou worden gemaakt, wat zelfs een boek zou worden, dan had het inderdaad niet gemogen, dan zou het zelfs een vorm van plagiaat zijn.
    But again: hier is het maar voor de lol, dus ik vind dat niet alles zo precies en serieus genomen hoeft te worden.:W


    everything, in time

    Progeny schreef:
    (...)

    Ik wist dat er zo'n reactie zou komen.:'D
    Dus kom ik hier ook weer aan met mijn verhaal.
    Ik vind dat namelijk dat dat niet hoeft. Allereerst was Quizlet een quizzen site, Rutger heeft dat story gedoe en al er voor ons bij bedacht. Voor de lol, je mag hier schrijven omdat je het leuk vind. Het is hier niet per sé serieus, dus vind ik best dat iemand anders hier je verhaallijn mag bedenken. Het is tenslotte je eigen keuze. Als er nou echt een doodserieus verhaal zou worden gemaakt, wat zelfs een boek zou worden, dan had het inderdaad niet gemogen, dan zou het zelfs een vorm van plagiaat zijn.
    But again: hier is het maar voor de lol, dus ik vind dat niet alles zo precies en serieus genomen hoeft te worden.:W


    Dat klopt, maar ik vind het gewoon onorigineel en dan niet helemaal je eigen verhaal. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)

    Dat klopt, maar ik vind het gewoon onorigineel en dan niet helemaal je eigen verhaal. (:


    Nope, dat is het ook niet helemaal.x] Maar ach, dan kun je zelf lezen of je het wel/niet wil kiezen. En stiekem zijn er bijna geen originele verhalen meer hier, of te verzinnen, alles is wel eens voorgekomen. Het draait om de manier waarop je het schrijft.(cat)


    everything, in time

    Ik ben het wel eens met Amy, maar het is opzich wel lief dat je het wilt doen hoor. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ik heb áltijd inspiratie problemen x] het verwoorden lukt me dan wel goed, dus ik zou best wel met je samen willen werken (: stuur me maar een pb als je geïnteresseerd bent.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.