• ... hoe wantrouwig mensen eigenlijk zijn. We reden terug van de kerstbrunch over de snelweg en er was een auto voor ons, die links naast ons kwam rijden. Wij hadden echt zoiets van; "Omg, wtf, ga weg?", maar dat deed ie dus niet. Als wij gas gaven deed hij dat ook en als wij afremden hij ook. Hij had ook zijn raampje wijd open staan en keek ons echt -naar mijn idee- vet eng aan. Toen gebaarde hij dat mijn vader zijn raampje open moest doen, dus hij deed dat. Bleek dat hij gewoon even wou melden dat onze linkerachterband erg leeg was en dat we beter even konden stoppen bij een tankstation om dat weer te vullen.
    En wij allemaal vet denken dat het een enge, pedo moordenaar was of zo.
    Maar ja, dat heb ik wel vaker. Een tijd terug al stopte er een keer een vrachtwagen naast me. Ik helemaal denken dat ik ontvoerd ga worden, wil die vent gewoon weten waar de houtzagerij is ._.
    Valt jullie dat ook weleens op? Dat mensen eigenlijk heel erg wantrouwig zijn en 'aardig' gedrag niet meer herkennen? -Jaja, die reclame, ik weet het, lol-. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben zelf super wantrouwig tegenover alles. Ik zoek achter elk klein dingetje wel een slechte bedoeling, zelfs bij mijn familie en vrienden en zo verpest ik natuurlijk alles -.-'


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Ik ben ook wantrouwig, ik vind het slecht van mezelf maar je hoort maar vaak genoeg van die drama die er kan gebeuren..


    Don't dream your life, but live your dream!

    Haha (:
    Nogal logisch dat je toen bang werd. Zou ik ook doen (:
    En,ja,,ik ben ook wantrouwig hoor :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ook. Heel slecht. Op kerstavond stond er een buitenlandse man voor de deur en mijn ouders waren nog niet thuis. Dus ik open doen, best wel bang, zegt die man: Hallo, ik ben uw krantenbezorger. Fijne kerst!

    Wantrouwend voor niks dus.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    ik ben nooit echt wantrouwig


    "Ignite, my love. Ignite."