• Want ik ben nu Shrek de 2e, aka, een groen masker op mijn gezicht. En ik kan niet glimlachen of wat, en als ik dat doe, gaat mijn masker stuk. :'D. So,

    Wie heeft nog meer van dat soort maskers gedragen deze vakantie? (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    twiddict schreef:
    Ikke! In het bruin, en toen dacht mijn broertje dat ik poep op mijn gezicht had O,o



    hahahha xD GEniaal ^^

    Ik had slaapfeest bij vriendin en 3 van de 5 wilden slapen en die andere 2 waren hyper man! Vet springen op de luchtbedden en springen en schreeuwen en toen gingen ze om 3 uur 's nachts een blauw maskertje opdoen x'D Stelletje mafkezen :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    ike niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    haaha, ikke nie XD

    Die titel... xD

    Heb ik nooit gedaan (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik niet
    Ik zou niet weten hoe je dat spul moet verwijderen. Er gewoon afhalen of nu juist afspoelen. En hoe spoel je dat in hemelsnaam af zonder dat die smurrie in je haar terecht komt of in je ogen. Creepy gewoon..


    Death is a promise

    Ja zeker, heerlijk en lekker ontspannend.
    Alleen moet ik het niet met vriendinnen gaan doen want dan gaan we alleen maar lachen :D

    ik :')
    en dan laat iedereen mij lachen :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    hahaha ik dacht van de kou ofzo dat je het daar over had (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik doe dat soms hahah maar ik had nou iets nieuws , dat is zo'n poriënstrip voor je neus dan maak je je poriën schoon. Maar serieus doe dat nooit want die strip wordt hard en dan moet je hem eraf trekken en echt dat doet pijn dat wil je niet weten :P


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    CandyxKikk schreef:
    Ik niet
    Ik zou niet weten hoe je dat spul moet verwijderen. Er gewoon afhalen of nu juist afspoelen. En hoe spoel je dat in hemelsnaam af zonder dat die smurrie in je haar terecht komt of in je ogen. Creepy gewoon..


    Je haar strak achterover, of een haarband in. En meestal staat het op de verpakking hoe je het eraf moet halen, de meesten met lauw water en een washandje. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Lol, ik dacht iets ernstigs. :')

    Mwah, heeel soms doe ik het wel eens. Meestal heb ik echter geen tijd of zin erin.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik vind het heerlijk maar doe het nooit. Ik ben te lui :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough