• De toppic voor rollen is klaar ^^


    ChachaCore

    Bill dan?


    Lalalalalalalala.

    tom of bill love story hé?
    wel eumm , je kan een verhaal maken over:

    Tom/bill wordt betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in zijn droom ontmoet hij een meisje , hij had haar al ergens eerder gezien, nu blijkt hij in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt wordt Tom/bill wakker en zoekt uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaat hij ervoor of laat hij het zoals het is?$

    xx Jolienàà

    (...)


    Kzou meer iets anders willen maar... het is een goed idee en je blijft wel de vriendin van Tom, maar je moet dan wel straks de info invulle... goed?

    xxx

    Eigenlijk is da eerste wel goed ^^

    Kga zoiets neme, enneuh bedankt he^^

    xxx


    ChachaCore

    Bill dan?


    Die heb ikke sorry


    ChachaCore

    Graag gedaan ^^

    Als de rollen topic er is, zeg je dat dan <3

    Maar jij hebt ook een rol bij mij:(


    Lalalalalalalala.

    en de mijne? x]

    JOH MAG IK DAN GEEN ROL??o:


    Jawel hoor je mag een rol


    ChachaCore

    en mijn verhaal,is dat niks?


    Lalalalalalalala.

    ik mag toch ook een roll? Ö

    +wat vind je van mijn verhaaal?

    en mijn verhaal,is dat niks?


    Die kan ik voor een anderen gebruiken en dat zal bij een andere account zijn, maar kan hem nog niet activeren want door dat ik geen mail krijg ervan zal dat nog effe dure, ma je hebt zeker een rol


    ChachaCore

    tom of bill love story hé?
    wel eumm , je kan een verhaal maken over:

    Tom/bill wordt betoverd door een djinn , een djinn is een wezen die zegt hoe je leven eruit zou moeten zien in een soort droom , in zijn droom ontmoet hij een meisje , hij had haar al ergens eerder gezien, nu blijkt hij in de droom met haar getrouwd te zijn .. ,wanneer de droom stopt wordt Tom/bill wakker en zoekt uit of het meisje echt bestaat , maar wat gebeurt er als het meisje echt bestaat? Gaat hij ervoor of laat hij het zoals het is?$

    xx Jolienàà



    heb je dit eigelijk al gelezen ? xD
    en wat vind je ervan , eerlijk!

    Oowjah, die vriendin is TOMSDICK, dus zij mag de vriendin van Gustav wordn hea ?

    ik mag toch ook een roll? Ö

    +wat vind je van mijn verhaaal?


    je verhaal is kei mooi en dat trouwens van iedereen

    maar ik heb nu voor een verhaal gekozen maar van jullie komt er ook een verhaal op een andere profiel^^ Maar spijtig genoeg is er iets aan de hand met de mails dus kan ik hem niet activeren

    jullie krijgen ook een rol en ik ga nu daarvoor een toppic maken


    ChachaCore

    Neemt ge nu het 1ste idee van LOLLIPOPX3?

    da is wl een keikoewl idee ^^
    en wilde dan zeggen waneer het er is ? n_n


    Gilles (ll)