• Ik weet dat het nog niet het jaargetij is om over zon, zee en strand na te denken. Maar we gaan het wél doen. Ik ga namelijk De Quizlet Strandmeeting organiseren.

    Datum/tijd, zijn allemaal nog niet bekend, het moet namelijk op die dag wel lekker zonnig (en warm) weer zijn en dat kunnen we nu nog niet ruiken. Het zal vast aan het einde van de laatste zomervakantie worden (Die is van 16 juli 2011 t/m 4 september), omdat dan iedereen weer terug is van vakantie, uitjes, etc.


    Vragen/suggesties/opmerkingen/whatever; Kunnen allemaal in dit topic.


    Ik had als strand Scheveningenstrand in gedachten, met de Pier en de lekker Churros. (aangezien ik daar wél bekend ben ;d)

    Ook zou ik het graag samen mét iemand(en) willen organiseren, zet het gewoon in dit topic als je mee zou willen organiseren.

    @Iedereen die mee wilt:
    Geef a.u.b. zo snel mogelijk, wanneer je het weet, de data dat je op vakantie bent door, dan kan ik gaan puzzelen enzo.


    Dus, wie zou wel mee willen?

    Mensen die willen:
    -GabyDeUser
    -Witherwings
    -Rebellaaa
    -Washington
    -VIPpas
    -Kingston
    -Yousef -misschien-
    -Wallflower
    -''DÉ Rose''
    -Bieberiffic -misschien-
    -Courtesan
    -Reticent
    -FACEPLANT
    -Amerricka
    -Genius -misschien-
    -oldDiary -misschien-
    -Krullieees -misschien-
    -Mayci
    -Winterpaleis -misschien-
    -Heavily -misschien-
    -eikeldopje
    -Junns
    -twiddict -misschien-
    -Blaugrana -misschien-
    -Hiphopqueen
    -Highmore
    -Maaskantje
    -Cannibal
    -Crusher -misschien-
    -RINGDINGDONG
    -SHARONxLOVER
    -StillFly
    -Lanvin -misschien-
    -Enterrement
    -Wicky
    -Assassin -misschien-
    -yvetteBam
    -DEREK -misschien-
    -Arrow
    -WhatTheFuck -misschien-
    -GayGenootjes -misschien-
    -Lycoan
    -Rickjuh + Aanhang -misschien-
    -SLOAN
    -En Sem komt gewoon FUCKING mee, want die komen we gewoon FUCKING halen en als ze dan FUCKING nog steeds niet komt gaan we FUCKING boos op d'r worden. _O_

    [ bericht aangepast op 26 jan 2011 - 11:57 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Grieving schreef:
    (...)

    En wees gerust. We zijn alleen maar een stelletje pedo's van 66 jaar die geilen op jonge meisjes als jij.

    Hallo daar meisje, wil jij een koekje? Kom maar met mij mee, naar mijn huis. Dan zal ik je een koekje geven...

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Heb jij cjp pas?


    Nu gaat er een lampje branden. Dagkaart voor 10 euro (hoera)
    Maar alleen als ze dat dan hebben. Want eerst was het, toen niet meer en volgens mij nu weer even wel.
    Ik zal wel kijken of die actie er dan is. Dan rijd ik ook voor een tientje. Dan moet ik alleen de bus vanuit Rotterdam nog betalen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    IKKKEE WIL, wedden dat me ouders dan gaan zeuren, dus weet niet zeker of het zeker mag Xx


    Trust me. I'm the doctor

    Grieving schreef:
    (...)

    Nu gaat er een lampje branden. Dagkaart voor 10 euro (hoera)
    Maar alleen als ze dat dan hebben. Want eerst was het, toen niet meer en volgens mij nu weer even wel.
    Ik zal wel kijken of die actie er dan is. Dan rijd ik ook voor een tientje. Dan moet ik alleen de bus vanuit Rotterdam nog betalen.

    Jij snapt em :Y)

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Jij snapt em :Y)


    Stiekem ben ik ook eel slim *kuck*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Grieving schreef:
    (...)

    Stiekem ben ik ook eel slim *kuck*

    Je kucht terecht :Y)

    Grieving schreef:
    (...)

    En wees gerust. We zijn alleen maar een stelletje pedo's van 66 jaar die geilen op jonge meisjes als jij.

    whahahaaaa xD stiekem ben ik heel verlegen met nieuwe mensen :$


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    ILoveNynk schreef:
    (...)
    Je kucht terecht :Y)


    Misschien ben ik wel verkouden.............? (cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    ''Kan iemand even in het topic van de Quizlet strandmeeting zette dat ik niet wil hebbe dat iemand anders het volgende topic aanmaakt en dat ze geduldig moeten wachten totdat ik weer ontband ben en zelf een nieuwe aanmaak''
    Gaby's woorden op twitter (krul)


    -

    Gaby wil dat niemand een nieuwe topic aanmaak voor dit en dat jullie gwn geduld moeten hebben tot ze weer is unbanned ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hoelang is ze nog geband?

    Genius schreef:
    ''Kan iemand even in het topic van de Quizlet strandmeeting zette dat ik niet wil hebbe dat iemand anders het volgende topic aanmaakt en dat ze geduldig moeten wachten totdat ik weer ontband ben en zelf een nieuwe aanmaak''
    Gaby's woorden op twitter (krul)


    I promise *legt hand op hart*


    #WWED - What Would Emma Do?

    Als jullie slim zijn stoppen jullie dus met dit topic onder te spammen en ga verder in het offtopic


    "Ignite, my love. Ignite."

    ILoveNynk schreef:
    Hoelang is ze nog geband?


    Ze is 31 jan geband. Dus volgende week kan ze weer terugkomen.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik ga denk ik ook maar eens 'bekennen' dat ik op Q zit en dan ga ik vragen of ik naar deze meeting mag ;s en naar anderen natuurlijk.(;
    Ik wil jullie nu wel eens allemaal echt zien (;


    Me so good.