Eens, de meeste zeggen wel van "Je hebt een heel weekend om te leren." Maar niet iedereen heeft tijd om dan te leren. En nee, dan heb ik het over mensen die leuke dingen gaan doen. Ik zelf heb ook nooit tijd in het weekend, omdat ik dan de hele tijd in het ziekenhuis ben, en geen tijd heb om te leren.
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Oneens. En niet zozeer omdat je 2 hele dagen vrij hebt om te leren. Een toets hoort een week van tevoren opgegeven te worden. Dan heb je volle week om te leren. Als je in het weekend geen tijd heb dan maakt dat toch niet uit? In elke week zit een weekend. Als je in het weekend geen tijd hebt om wat voor reden dan ook dan heb je nog 5 dagen om te leren als je diezelfde dag nog begint. En of je nou op woensdag of maandag die toets krijgt, je hebt er dan niet meer of minder tijd voor. Natuurlijk is het fijn om die dag ervoor nog te leren, maar dan sta je maar wat vroeger op en ga je 's ochtends voordat je naar school gaat nog even leren. Dat heet inplannen. En met inplannen maakt de dag niet uit. Je hebt net zoveel tijd als dat je de toets op een andere dag krijgt.
Oneens dus.
Frappucino schreef: Ook oneens. Je hebt 2 vrije dagen gehad om aan je toets te besteden. Als je die liever invult met uitgaan en niks doen.. eigen schuld.
If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right
Eens. Op maandag ben ik er nooit bij met mijn hoofd, ik moet er dan altijd weer helemaal in komen, alsof ik voor het eerst naar school ga of zo. Ik heb dan nooit mijn huiswerk af, kan niet opletten en ben gewoon dead.