• De stelling van vandaag luidt:
    Grote herhalingstesten op maandag zouden verboden moeten worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    XAVI schreef:
    Oneens. Dan heb je toch een heel weekend gehad om te leren?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    XAVI schreef:
    Oneens. Dan heb je toch een heel weekend gehad om te leren?


    *~* Proud Luxury *~*

    XAVI schreef:
    Oneens. Dan heb je toch een heel weekend gehad om te leren?


    Hope goes lost but never dies.

    Eens, de meeste zeggen wel van "Je hebt een heel weekend om te leren." Maar niet iedereen heeft tijd om dan te leren. En nee, dan heb ik het over mensen die leuke dingen gaan doen. Ik zelf heb ook nooit tijd in het weekend, omdat ik dan de hele tijd in het ziekenhuis ben, en geen tijd heb om te leren.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Oneens, zoals bijna iedereen hier zegt, je hebt twee hele dagen om je toetsen te leren


    great lips, perfect smile, sexy hips, kaulitzstyle<3

    Oneens. En niet zozeer omdat je 2 hele dagen vrij hebt om te leren. Een toets hoort een week van tevoren opgegeven te worden. Dan heb je volle week om te leren. Als je in het weekend geen tijd heb dan maakt dat toch niet uit? In elke week zit een weekend. Als je in het weekend geen tijd hebt om wat voor reden dan ook dan heb je nog 5 dagen om te leren als je diezelfde dag nog begint. En of je nou op woensdag of maandag die toets krijgt, je hebt er dan niet meer of minder tijd voor. Natuurlijk is het fijn om die dag ervoor nog te leren, maar dan sta je maar wat vroeger op en ga je 's ochtends voordat je naar school gaat nog even leren. Dat heet inplannen. En met inplannen maakt de dag niet uit. Je hebt net zoveel tijd als dat je de toets op een andere dag krijgt.
    Oneens dus.


    To live would be an awfully big adventure

    Frappucino schreef:
    Ook oneens. Je hebt 2 vrije dagen gehad om aan je toets te besteden. Als je die liever invult met uitgaan en niks doen.. eigen schuld.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    XAVI schreef:
    Oneens. Dan heb je toch een heel weekend gehad om te leren?


    effort never betrays you

    oneens , jezus we moeten ook niet lui worden hé?!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Rictusempra schreef:
    Wat een stelling (?)
    Natuurlijk oneens, je hebt twee dagen om te leren, ik zou ze net op de maandag willen ...


    Militat omnis amans

    Eens. Op maandag ben ik er nooit bij met mijn hoofd, ik moet er dan altijd weer helemaal in komen, alsof ik voor het eerst naar school ga of zo. Ik heb dan nooit mijn huiswerk af, kan niet opletten en ben gewoon dead.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Nee. Maar wel de eerste dag na de vakantie!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Surfacing schreef:
    wat maakt de dag nou uit?


    Vampire Heart.

    Oneens =D Mag van mij =D Ben dr maandag toch nooit =D Of ik ben vrij of ik heb stage haha XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zeker op maandagochtend :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'