• yay, sneeuw. wie houd er nu niet van x.x?
    Vandaag was mn laatste schooldag, we moesten 6 km gaan lopen voor het goede doel, yeey.
    dus ik vanochtend douche en opgemaakt, me haar had nog nooit zo goed gezeten. ik ga op me fiets, de poort uit, meteen schuif ik uit. en mn zadel was ook helemaal bevroren, dus heel mn kont werd koud en nat. Ik met heel veel moeite proberen op het fietspad, overeind te blijven. Mn stuur en wiel klapte hele tijd om enzo, dus ik zei al; komop nikki, je kan het ;D! -ik was van mn fiets gevallen en tegen een auto gebutst ;D-
    was ik bijna bij school, komt er een jongen me tegemoet, die ik ken. roept dat het is afgelast. oh men, ik was boos. ik heb de hele weg tegen mezelf lopen roepen, hoe erg ik mijn school haat. mijn haar zat gewoon creepy, mn make-up liep over mn wangen. en mijn lagen kleding konden weer uit. yay, wat een leuk begin van je vakantie. iemand ook zo'n 'sneeuwpret' gehad?

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 13:19 ]


    Smile and live.

    Ik ging gisteren bijna op mijn bek met de fiets, maar verder heb ik er niet zoveel last van. Er ligt hier sowieso amper sneeuw meer, dusja.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Ik ging gisteren bijna op mijn bek met de fiets, maar verder heb ik er niet zoveel last van. Er ligt hier sowieso amper sneeuw meer, dusja.


    Als je hier door de sneeuw loopt, is bijna je hele schoen bedekt. ;o


    Smile and live.

    de eerste dag toen hetbegon te sneeuwen. :'D
    lag ik gleijk aan einde van de straat plat op me bek. :'D


    Life is a beautiful struggle

    Haha, ik vind de sneeuw juist sfeervol, voor mij is winter niks zonder sneeuw. (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Dat van jou is echt wel erger, maar ik moest vandaag 40 minuten wandelen ... en er was geen zout gesmeten, dus was het glad. Toen ging ik gigantisch traag (ik ga liever traag dan te vallen) en toen werden alle andere kwaad x').


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik hou er ook niet van. Het is koud, nat en vies. En het wordt vanzelf ijs :S

    Het is alleen mooi om naar te kijken, als je binnen zit :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    mijn beste vriendin is gisteren 7 keer gestruikeld (:
    Ik heb er niet zo veel last van =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik zou naar Arnhem gaan, shoppen
    Maar dat gaat nu dus gvd niet door.
    [/pissed]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Er ligt hier geeneens sneeuw..
    En maar voorspellen sneeuw.. jaa het gaat sneeuwen.. nou het enige wat hier ligt is een klein hoopje opgevroren mist..


    La credenza è una medicina contro il timore

    Godverr wat klote D:

    Ik ben gister van de brommer geflikkerd. Inclusief mama. Dat vond ze niet leuk en nu vertrouwt ze me vast nooit weer T.T Das echt klote want ik zeg telkens: 'Mams, geloof me, je kunt het. Vertrouw me.' Grmbl.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jup, ik ben al 1000 keer bijna op men bek gegaan. Ik ben in september naar Limburg verhuisd, hier ligt nu 30 cm sneeuw :O

    x(flower)


    I'm just beautiful me.

    Tanzdiktator schreef:
    Godverr wat klote D:

    Ik ben gister van de brommer geflikkerd. Inclusief mama. Dat vond ze niet leuk en nu vertrouwt ze me vast nooit weer T.T Das echt klote want ik zeg telkens: 'Mams, geloof me, je kunt het. Vertrouw me.' Grmbl.


    oei, ging 't hard?


    Smile and live.