• De mensen die mij op msn hebben, hebben vast wel gemerkt dat mijn msn 'm vaak spacet, ik minder online ben en dat ik vaak ineens offline ben. Nou dat heeft ermee te maken dat mijn computer telkens vastliep. T.T

    Eerst dacht ik dus dat het aan msn lag en ben ik gewoon minder gaan msn'en. Maar nu kwam ik erachter dat het aan mijn virusscanner lag, Norman ASA. Waarom? Omdat de map meer dan 300 MB groot was en dat ding gewoon constant update lijkt het wel. Ja, mijn pa heeft die virusscanner gekocht, maar ik vind het dus rotzooi. Ik heb 'm eraf gegooid en heb AVG erop gezet. Ik merk nu al verschil. VERLOST YEAH!

    EINDE


    *insert philosophical cringe expression here*

    Microsoft Security Essentials ftw. Nooit last van virussen, ding checkt automatisch, en gratis :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Desecrate schreef:
    Microsoft Security Essentials ftw. Nooit last van virussen, ding checkt automatisch, en gratis :'D

    Ik heb het niet zo op Microsoft, ik weet niet waarom. Maar als AVG me ook gaat irriteren ga ik die wel proberen. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik heb die ook (: en bij mij werkt ie prima :'D.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    op Apple heb je volgens mij nooit virussen ;D

    beter dat je msn het weer doet. _O_


    Life is a beautiful struggle

    >AVG
    >Goed

    Pick one.

    Oh, en virusscanners updaten elke dag, en dan staan ze ook nog tr realtime scannen. AVG doet dat niet, maar is dan ook een heel stuk slechter. Maar ik raad altijd dit aan, omdat het letterlijk 0 bytes groot is en geen processor kracht vergt:
    http://www.eatliver.com/img/2010/6103.jpg

    Ik heb ook AVG, en bij mij doet die het prima.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Die van Microsoft is kennelijk het best.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb zo'n hekel aan AVG en Norton omdat ze t internet altijd blokkeren en we dan alleen internet op de hoofdpc hebben en op de andere pc en 2 laptops niet


    dream, dare, fly!

    Norton Anit Virus is da best (cool)


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik heb ook AVG, maar mijn MSN deugt gewoon niet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kingston schreef:
    beter dat je msn het weer doet. _O_


    Hope goes lost but never dies.

    Norton, fer sure.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik had eerst AVAST, maar heb nu ook AVG.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    /

    [ bericht aangepast op 26 dec 2010 - 1:17 ]


    *insert philosophical cringe expression here*