• Het nationaal nieuws.
    Gemeente Bernisse heeft namelijk al 2 jaar achter elkaar het nationale nieuws gehaald i.v.m. vuurwerk, vreugdevuren en zulke dingen.

    Vorig jaar liep er de hele dag op 31 december al politie rond. De M.E. vloog met helikopters met zoeklicht boven Bernisse en er waren grote aantallen mensen opgepakt. Het is daar gewoon een gevaar voor je leven als je daar naar het dorp gaat tijdens 12 uur. Zelfs voor de politie is het gevaarlijk. Die werden om 12 uur hartelijk verwelkomt met een vuurpijlen, rotjes en zulke dingen.


    Bij wie is het met oud & nieuw ook altijd zo erg?

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 23:58 ]

    Nee, het is hier vredig (krul)


    -

    Dwaallicht schreef:
    Oh bij mij is het heel rustig. Nu ja, af en toe wel wat vuurwerk, maar niet gigantisch veel.

    Bij mij in het dorp niet, maar ik woon wel dichtbij een gedeelte waar het heel erg is :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    ik woon in haarlem :D
    het is daar best wel erg
    vorig jaar liep overal de M.E rond vuurpijlen ontweikend xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Heb nog nooit van Bernisse gehoord, maargoed:P. Dan ga je 't toch ergens anders vieren? Op de dam is een groot feest.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    euh. Wij hebben wel plitiecontroles enzo maar dat blijft binnen de perken (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    LALALALALA schreef:
    Heb nog nooit van Bernisse gehoord, maargoed:P. Dan ga je 't toch ergens anders vieren? Op de dam is een groot feest.

    het is een gemeente van verschillende dorpen.
    Zuidland. (waar het het ergste is.)
    Heenvliet.
    Geervliet.
    Abbenbroek.

    Allemaal kleine dorpjes.
    & ik mag niet naar de dam. -_-

    Ik woon in Nijkerk.
    Hier is het altijd een chaos qua vuurwerk en illegaal vuurwerk.
    Ben dit jaar in Barneveld.
    Ben benieuwd (nerd)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Lofn schreef:
    (...)
    het is een gemeente van verschillende dorpen.
    Zuidland. (waar het het ergste is.)
    Heenvliet.
    Geervliet.
    Abbenbroek.

    Allemaal kleine dorpjes.
    & ik mag niet naar de dam. -_-

    he ik woon dicht bij gemeente Bernisse(nerd) een vriendin van school woont in geervliet/heenvliet(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    (...)
    he ik woon dicht bij gemeente Bernisse(nerd) een vriendin van school woont in geervliet/heenvliet(krul)

    ik woon in geervliet.
    Hoe heet ze?

    Lofn schreef:
    (...)
    ik woon in geervliet.
    Hoe heet ze?

    ze heet kristy ze zit ook op Q en ik woon in Spijkenisse iets van 15 km fietsen en 7,5 km van me school ofzo _O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    dit is haar profiel:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    en er is ook nog een soort van vriendin en die heet Judith maar die heeft geen account

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 22:28 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor