Hoi lieve mensen
[ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 19:06 ]
"Ignite, my love. Ignite."
WBitch schreef: (...) owh. Ik heb geen broer me vrienden
Has no one told you she's not breathing?
Jas1995 schreef: mn broers vrienden zijn vervelend, maar eentje is zoo lekker!
Dat moet een interessant overleg zijn. .__. Ik ben zonet tot de ontdekking gekomen dat mijn broer mijn stickers had gestolen en ze allemaal heeft opgemaakt
I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'
BadHero schreef: Dat moet een interessant overleg zijn. .__. Ik ben zonet tot de ontdekking gekomen dat mijn broer mijn stickers had gestolen en ze allemaal heeft opgemaakt
*Mijn 4000 fb* En ik ben héél boos op hem. Mijn stickers zijn heilig Dat wordt dus zo geen kerstkadootje voor hem
PurpleCow schreef: (...) Haha me neither xd
Hoi. Ik kijk love actually, wie nog meer?
And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.
BadHero schreef: *Mijn 4000 fb* En ik ben héél boos op hem. Mijn stickers zijn heilig Dat wordt dus zo geen kerstkadootje voor hem
Morgaine schreef: Hoi. Ik kijk love actually, wie nog meer?
Atmosphere schreef: (...) Mijn neefs vrienden zijn wel oke opzich. *denkt* *kijkt* Die werken hier nou, ik ben nog aan t overleggen met mezelf, welke 't leukste is n_n
WBitch schreef: (...) ik heb allemaal oudere neven. De jongste is 25
BadHero schreef: (...) ik ken het niet eens (:
Atmosphere schreef: (...) Ahh, ik heb een groote familie. En m'n neven zijn best leuk trouwens, m'n nichtje ook maar naja nvm. Ik kijk iets op veronica, geen ideeeeuh wat ht is.
WBitch schreef: (...) mijn jongste nicht is 24 en daarbij ben ik vandaag weesten eten