• Het word wel een justin bieber verhaal.
    [naam] is een meisje dat op school heel erg gepest word, het meest door ryan butler, chaz somers en justin bieber. Op een dar komt justin opeens naar haar toe gelopen en vraagt haar tenhuwlijk. zij denkt natuurlijk dat het een grap is of een verborgen camera show of iets. Maar Justin meent het sirieus, hij wil echt met haar trouwen. Niet omdat hij van haar houd maar omdat zijn cariere anders stopt. [naam] is de dochter van scooter die zijn vrouw/ex in een weeshuis heeft achtergelaten. Hij denkt dat als Justin met haar trouwt, hij weer in contact met haar kan komen en dan kunnen ze gewoon weer gaan scheiden. maar wat als alles anders loopt dan gedacht?

    oke eerst wil ik weten of dit wel een leuk en orgineel idee is. Ik zat eraan te denken dat dat meisje ook iemand anders dochter kan zijn. En mijn tweede vraag is of er iemand is die met me mee wilt schrijven. Anders heb ik nooit de motivatie om het verhaal af te maken.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ja, ik vind het wel origineel en ik wil wel met je mee schrijven (:

    Ik denk dat het super verhaal wordt... Titel als je die nogniet hebt dan:

    - Will you marry me?
    - Marry you? You´re joking right?
    - Just married


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Das een super idee!!
    Ik wil ook wel meeschrijven :)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 11:30 ]


    So I'm gonna buy a gun and start a war, if you can tell me something worth fighting for

    Ik ben al begonnen, samen met pulcher dus het heeft geen nut om te zeggen datje nog mee wilt schrijven.


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy