• jaja ouders enzo die zeggen wil je een goede baan neem die leerstof van alsof ze zelf nooit kind waren haha

    Ik snap niet zo goed wat mensen erg aan school vinden. Er zijn altijd wel wat leraren die je aardig vind, alleen als je niet normaal doet dan heb je dat niet. Je ziet er je vriendinnen. Het leren is dat niet altijd leuk, maar neem dan vakken die je leuk vind. De eerst drie jaar vond ik niet zo leuk omdat ik ook vakken had die me niets interesseerden. Nu heb ik een profiel gekozen met vakken die ik niet zo erg vind. Tijdens school leer ik nu stof die ik interessant vind en later kan ik daarmee verder. Het is toch leuk om iets te leren waarmee je later een leuke en goede baan mee kan hebben?
    Mijn ouders hebben vroeger geen goede opleiding gedaan. Mijn ouders begonnen al vroeg met werken, beide in een fabriek. Als mijn ouders elkaar niet hadden ontmoet en mijn vader niet de kennis had gehad om een autorijschool op te starten dan werkten ze nu beide in een fabriek en hadden we misschien minder geld gehad. Mijn ouders hebben gewoon geluk gehad samen en mijn vader heeft inzicht in het zakenleven. Zonder dat laatste -wat je in principe ook op school hoort te leren- was het leven voor hun -en mij dus- een stuk minder gunstig geweest.
    Dus doe gewoon je best op school en bijt even door de vervelende leraren heen, dan heb je later een baan die je met plezier doet en waarmee je goed verdient in plaats van een baan waarbij na een jaar al naar je pensioen uitkijkt. Want genoeg mensen hebben dat op dit moment en dat is zeker niet leuk.


    To live would be an awfully big adventure

    juist jah..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Eros schreef:
    Als je later zwerver wil worden, stop er dan nu vooral mee (krul)

    Of straathoer (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    (...)
    Of straathoer (krul)

    of je gaat met een oude rijken man van 90(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ouders hebben altijd gelijk ;D


    -

    Het hoort er gewoon bij. Wil jij later een goed leven of niet?
    En je ouders bedoelen het goed, ze willen gewoon het beste voor hun kind.


    You are beautiful, you are love.

    Tja. Ze hebben wel gelijk :Y) Maar dat besef je later (misschien) wel :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hingucker schreef:
    Beetje vaag,
    maar het ergste eraan is dat ze nog gelijk hebben ook. :/


    Idd..


    26 - 02 - '16

    Note to self: School biedt me een toekomst, school helpt me met sociale vaardigheden, school geeft me af en toe wel eens plezier en leuke vriendinnen, school is niet altijd leuk, maar het biedt je wel veel. Denk hier aan, ofzo?


    your eyes are like stars in the night.