• Ik ga naar (hoge)school in Brussel, dus ik moet elke dag van het station een megalange en steile straat naar boven om aan mijn school te komen. Aangezien het overal vol sneeuw en ijs lag, was dat dus een fameuze uitdaging om veilig boven te geraken. Uiteindelijk komen ik en een mede-studente boven aan, geen probleem. Na enkele minuten komt nog een mede-studente op school en begint tegen ons "Daar lag een lijk!!Hebben jullie dat lijk gezien?!" "Wat? Welk lijk?!"... Blijkt dus dat nog geen 5 minuten nadat we die straat doorgelopen zijn er een vrouw is doodgestoken met messteken in de rug en de keel.
    Wtf, als ik een paar minuten later was geweest had ik dat kunnen zijn

    Filmpje

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 19:55 ]


    And the wheels just keep on spinnin'

    ik heb er van gehoord op het nieuws...
    echt nergens is het nog veilig hé ;o


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    PiNkxNaIlS schreef:
    (...)
    Da's wel waar. Maar dat is ook best ironisch anders... Zij zouden er juist voor moeten zorgen dat zoiets niet gebeurt!

    De poltitie in Belgie is ook echt ontzettend slecht, in vergelijking met hier in duitsland. Ze zouden nog iets kunnen leren. Ik vind het aantal moorden/misdaden per jaar in Belgie te hoog gaan, en ze doen er gewoon niets aan. Hier in duitsland hoor je nog maar een dreiging en staat er al een half leger.


    We're hiding behind skin that's too tough