• Heey!
    Ik zoek nog iemand om mee te mailen!
    ik ben 13, woon in België, meerbepaald Vlaams-Brabant.
    Ik houd van gitaar spelen,
    Ben volgens mijn vrienden lief, vriendelijk, behulpzaam, (A)
    Goh is mijn lievelingswoord :D
    Goh, ik weet echt niets meer te typen!
    Ng vragen pb maar :D
    Interesse same.. xD


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik wil wel met je mailen(krul)
    Ik heet Ilja, ben 15 jaar, word eind april 16 jaar en hou van voltige. Ik ben volgens mijn vrienden lief, behulpzaam, een goed luisterend oor met goed advies, vrolijk en kan heel druk zijn. Als ik bij onbekenden ben of een hele grote groep houd ik me meer op de achtergrond, maar met vrienden of weinig personen ben ik niet te stoppen.

    Als je interesse hebt dan mag je PB'en dan geef ik in een PB mijn mailadres :')


    To live would be an awfully big adventure

    ik wil je wel mailen.

    Ik heet Melissa, ben 13 jaar en ik word in januari 14 woon in Nederland.
    Volgens mijn vrienden ben ik: Behulpzaam, aardig, grappig, droog, nooit ruzziezoekend.
    Mijn stop en lievelings woord is: Dusss...
    Ohja ik hou heel erg van gitaar spelen, zingen en lezen ohja en schilderen
    Intresses hangt ervan af in welke bui ik ben.

    Als je wilt mailen met me pb me maar dan krijg je m'n email;)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 16:24 ]


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik wil ook wel mailen :P
    Ik ben Simone, 14 jaar oud, ik wordt nog lang geen 15. Ik houd van verhalen schrijven, lezen en voetbal. Hmm, kheb geen idee hoe ik mezelf moet beschrijven :P Mag jij doen als je zin hebt om te mailen :P

    pb me maar en dan stuur ik me e-mail wel ;)

    ik wil je ook wel mailen.

    ik heet Loïs, ben 13 jaar en word 16 mei 14 en woon in Nederland.
    ik ben volgens mij vriendinnen.: te nieuweschierig(krul),erg behulpzaam,aardig en voor de rest weet ik nietxD ik ben heel verlegen in het echt :$ mijn interesses: tekenen, schilderen en lezen :Y)
    en ik heb ook nog een tweeling zus hier op Q_O_

    Als je interesse hebt dan mag je PB'en dan geef ik in een PB mijn mailadres x]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik wil ook wel mailen. (:

    Ik ben Danique, ben 13 jaar oud en ik word op 31 mei 14. Heb een obsessie voor muziek, mode -kleren, schoenen en noem het maar op- chocolade, starbucks en ofcourse Quizlet. (: Uhm, ik woon in Amsterdam en Haarlem, en ja uhmm ik ben gewoon een standaard meisje dat over-hyper is en most of the time vrolijk.

    Pb me je mail maar als je interesse hebt. (: xx'


    Never wait for perfection, just make it.

    ik ook wel cx
    ik ben Eileen, ik ben 13 jaar en word 16 mei 14 jaar =D woon in Nederland
    me vriedinnen noemen me vrolijk gezellig behulpzaam en voor de weet ik nie =D
    me intresses: mode chocolade:9~ me kat(cat) zusie liefxD muziek(yeah) hyves en quizlet(typing)
    en ik heb een tweeling zus op quizlet ....loïs(gebruikers naam Hestia)xD


    Shoganai i ne~

    hey ik ook wel (wow logies anders reageer ik niet =.=)
    maargoed (A) Ik ben dus kimberly :D ik ben 14 in april 15 :( Ik voel me oud xD
    okee ik ben dus hyper melig en druk bij mensen die ik ken. Bij mensen die ik niet ken hou ik me ook een beetje op de achtergrond (A)
    ik hou van mijn katten CHOCOLA :9~ en hyper/melig/druk zijn :D
    mijn hobby's zijn lezen en schrijven (en dus NIET het verhaal dat op mijn profiel staat xD)
    ik heb héél veel fantasie (A) Vroeger d8 ik dat ik net als harry tovenaar was en dat de brief gewoon te laat kwam (A)
    maargoed (A) das dus mijn lievelings word kom ik Net achter(hoera)(yeah)
    okee als je wilt mailen stuur maar pb ik stuur dan mijn e-mail wel (A)
    Xx xD


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Heavily schreef:
    Ik wil ook wel mailen. (:

    Ik ben Danique, ben 13 jaar oud en ik word op 31 mei 14. Heb een obsessie voor muziek, mode -kleren, schoenen en noem het maar op- chocolade, starbucks en ofcourse Quizlet. (: Uhm, ik woon in Amsterdam en Haarlem, en ja uhmm ik ben gewoon een standaard meisje dat over-hyper is en most of the time vrolijk.

    Pb me je mail maar als je interesse hebt. (: xx'


    je houd ook van kontjes! ;ó


    Alleen maar tranen van geluk