En ik krijg een beugel! Ja, daar ben ik wel blij om. Ik schaam me voor mijn gebit namelijk.
4 maart gips happen en foto's maken en zo. Vanaf die dag duurt het nog ongeveer 2 maanden tot ze de beugel kunnen plaatsen. Ik krijg blokjes en héél misschien 's nachts buitenboord, maar dat kan mijn orthodontist pas in maart zeggen.
Hij heeft wel iets ontdekt waar ik echt van schrok: ik heb drie gaatjes. Terwijl ik twee weken geleden nog ben gecontroleerd! Mijn orthodontist wordt ook mijn tandarts. Hij vond dit niet kunnen.
Ik moet misschien wel twee kiezen laten trekken. Heeft iemand ervaring met kiezen laten trekken? Ik mag kiezen of ik een plaatselijke verdoving neem of onder narcose bij de kaakchirurg. Wat zouden jullie doen? Houd er even rekening mee dat ik de tandarts doodeng vindt. Het is nog niet zeker of ze eruit moeten, maar ik moest er wel rekening mee houden. De kans is wel groot. Het zijn geen verstandskiezen (volgens mij).
Dus mijn vragen:
Heeft iemand blokjes? Doen die dingen pijn?
Heeft iemand ervaring met kiezen trekken plaatselijk verdoofd en/of onder narcose?
Zenkjoe.
'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'