• Ik was levenloos aan het doen en ik ging proberen de regels op spelfouten te betrappen. :P (Ja serieus, levenloos, I know)
    Ik kwam uiteindelijk bij de forumregels en kwam dit tegen:
    # Titel van topics mogen geen UBB code bevatten. Het teken de titels moeten inhoud hebben (dus niet bijvoorbeeld alleen 'klik hier' bevatten.
    # De forum signatures moeten aan dezelfde eisen voldoen als de titels.

    Waar ik dus iets niet aan snapte was wat ik even dik gedrukt heb. Wordt hiermee nou bedoeld dat de forumsignatures ook inhoud moeten hebben. Dus dat bijvoorbeeld een signature met
    ''Piet, Jan, Klaas, Truus''
    ''I love ....''
    ''wudcisacwiubcew''
    en dat soort dingen niet mogen? ; S


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik denk het..
    Of dat je die tekens niet mag gebruiken ofsow..

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 13:18 ]


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    ja dat viel me ook al op. (krul)


    They fell in love, didn't they?

    Goh, bij zoiets sta ik niet stil. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nee, dat je er geen UBB codes in mag zetten. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Dat je die tekens niet mag gebruiken. Als je ze wel in je signature zet worden het forum en sommige profielpagina´s compleet uit zijn verband gerukt.
    Volgens mij heb ik die regel zelf nog geschreven.


    Bored.

    Nee er wordt bedoeld dat je dat hartje ook niet in je signature mag gebruiken ^^


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dan moeten er op een miljoen topics een slot, aangezien sommige een topictitel hebben met: Jullie krijgen een koekje.


    Ik ben gemeen xoxo

    Geen idee. (:


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    KAK schreef:
    Dan moeten er op een miljoen topics een slot, aangezien sommige een topictitel hebben met: Jullie krijgen een koekje.

    Moderators kunnen de titel ook gewoon aanpassen.


    I don't need to explain myself, I know I'm right.