is er nou een rel. want ik snap het niet meer, veel topics worden weergesloten, en er word weer veel gediscuseert.
Life is a beautiful struggle
ik volg het ook niet x)
#WWED - What Would Emma Do?
Twee zekere mensen doen irritant, zeker niet stoer, en nogal eeeh, voorschut? (:
Big girls cry when their hearts are breaking
Boeieeeend o.o
Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.
3D schreef: Twee zekere mensen doen irritant, zeker niet stoer, en nogal eeeh, voorschut? (:
Geen idee. Volgens mij was ik er ook helemaal nog niet tijdens de vorige rellen. Dus wat houdt een rel op Q eigenlijk in?
"Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan
Kingston schreef: (...) welke 2 dan ? ;o
Nee, ze zoeken gewoon beetje aandacht.
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury
een Rel
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Nee :')
-
Niets van gemerkt. Maar ik mis hier altijd alles.
Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.
3D schreef: (...) Hmm, namen noemen lijkt me nogal laag. Maar, ze openden net de hele tijd topics. Stille hint
Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right
Er zijn inderdaad een aantal topics gesloten ja. :'D
If you had never come out of the blue, I would've stay
Geen idee, maar ik was nog geen user tijdens de vorige rel waar heel veel mensen het over hadden. Wat is er toen eigenlijk gebeurd?
Travel far enough, you'll meet yourself
Soms is er een rel als users gelijk hebben en de mods daar niet tegen kunnen, zoals vorige keer.
None but ourselves can free our minds.
Successful schreef: Soms is er een rel als users gelijk hebben en de mods daar niet tegen kunnen, zoals vorige keer.
Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.