• Oké hier komt het dan, nu er gister zo'n topic was over de mods waar ik het toch wel grotendeels mee eens was, vind ik dat dit ook wel gezegt kan worden. Het is niet om een rel uit te lokken ofzo.
    Maar sommige users halen serieus het bloed onder mijn nagels vandaan. Mods doen niet altijd goed hun werk, maar als ze een waarschuwing geven voor on-topic te blijven word het genegeerd en de 10 andere waarschuwingen ook. Dan krijg je gezeik dat je hier niks mag, maar als jullie gewoon hadden geluisterd.
    En ja we zeuren altijd, ik wil de zomer van 2008 terug, en ja dat zeg ik ook altijd. Maar het is niet alleen de schuld van de mods, wij de users moeten ook beter ons best doen. Gewoon wat beter naar de mods luisteren, ons niet gedragen als 3 jarigen en als er stop word gezegt telkens maar weer doorgaan. In de zomer van 2008 luisterden we ook nog wel redelijk goed hoor, niet zoals nu meestal. Ik vind toch dat de schuld bij beide ligt en de users wat minder chagrijnig op elkaar moeten reageren en toch net iets beter naar de mods moeten luisteren, want anders kunnen ze hun werk ook niet goed doen.
    En ik wil straks ook wel namen van users gaan noemen, maar ik denk dat je je zelf wel aangesproken voelt als je bij die groep hoort. Is het toch nodig om namen te noemen, doe ik het met plezier. (:
    En nu jullie mening.


    Photograph schreef:
    (...)

    en dat is ook zo..
    Iedereen zeurt wel dat we minder mogen enzo, maar dat is ook niet zonder reden gebeurt..

    Inderdaad en als wij ons beter gaan gedragen, mogen we vanzelf meer, omdat ze dan zien dat we het ook best kunnen. En mensen die veel verantwoordelijkheid nemen, kunnen dat ook aan.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2010 - 18:01 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het zeg hoor maar je doet alsof we kleine kinderen zijn en de mods onze papies en mamies zijn.
    Dat zijn ze dus niet he,zo veel hebben ze niet over ons te zeggen.
    Niet tegen jouw hoor maar in het algemeen.

    Op deze site zijn ze wel degene die orde moeten houden net als onze 'papies en mamies' (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    3D schreef:
    We moeten gewoon luisteren. Dan wordt het makkelijker voor de mods, en ook makkelijker voor ons zelf! :')

    Amen.

    Exercitus schreef:
    (...)
    Sorry dat ik het zeg hoor maar je doet alsof we kleine kinderen zijn en de mods onze papies en mamies zijn.
    Dat zijn ze dus niet he,zo veel hebben ze niet over ons te zeggen.
    Niet tegen jouw hoor maar in het algemeen.


    Dat zijn we idd niet, maar hier bepalen de mods wel hoe ver we mogen gaan.. Als we gewoon ormaal doen zegmaar, mogen we vanzelf meer


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik vind het allemaal overdreven. We zitten op een forum, niet op een opvoed cursus.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DEREK schreef:
    (...)
    Op deze site zijn ze wel degene die orde moeten houden net als onze 'papies en mamies' (:

    Weet ik maar als je het zo zegt heb ik echt het idee alsof we de grootse criminelen zijn en zelfs niks kunnen. Het klopt ze moeten orde houden maar nog hebben ze "niks" over ons te zeggen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Qlimax schreef:
    Ik vind het allemaal overdreven. We zitten op een forum, niet op een opvoed cursus.

    Dit bedoel ik.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)
    Weet ik maar als je het zo zegt heb ik echt het idee alsof we de grootse criminelen zijn en zelfs niks kunnen. Het klopt ze moeten orde houden maar nog hebben ze "niks" over ons te zeggen.

    Dat zegt ze toch ook niet?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Qlimax schreef:
    Ik vind het allemaal overdreven. We zitten op een forum, niet op een opvoed cursus.


    _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je hebt de laatste tijd gewoon een aantal users die vreselijk irritant 'grappig' zitten te doen (krul) Aan hun ligt het ;D - mijn mening maar dat is wel duidelijk.


    -

    Qlimax schreef:
    Ik vind het allemaal overdreven. We zitten op een forum, niet op een opvoed cursus.


    Maar als iedereen wilt dat we meer mogen.. Is je een beetje gedragen toch wel degelijk van toepassing..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Photograph schreef:
    (...)

    Maar als iedereen wilt dat we meer mogen.. Is je een beetje gedragen toch wel degelijk van toepassing..

    Nou ik heb hier nog nooit echt iemand vreselijk gedrag zien tonen. Ja misschien een keertje schelden, maar so what? Iedereen scheld wel eens. En door het hier te verbieden gaan mensen t juist uitproberen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Laat ieder gewoon lekker zichzelf zijn ZONDER elkaar af te kraken. Boeiend dat de een een grote bek heeft en de ander een schijnheilige drol is. Laat elkaar lekker zn eigen gang gaan.


    Ik ben gemeen xoxo

    Ja,kijk,persoonlijk vind ik nog wel dat er een verschil is tussen 'slechte' users en slechte mods,aangezien mods een voorbeeldfunctie hebben (:
    Ik ben het helemaal met je eens als je zegt dat we beter naar de mods moeten luisteren,maar je snapt zelf toch ook wel dat je niet gaat luisteren naar mods die je niet goed vind?


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Qlimax schreef:
    (...)
    Nou ik heb hier nog nooit echt iemand vreselijk gedrag zien tonen. Ja misschien een keertje schelden, maar so what? Iedereen scheld wel eens. En door het hier te verbieden gaan mensen t juist uitproberen.


    Nee ook niet vreselijk overdreven, maar je hoeft ook niet altijd maar te schelden, ruzie te zoeken, of topic gaan..
    Trouwens.. Je typt wat je wilt zeggen, dus kan je er langer over na denken.. Als je dan 'normaal' reageert ipv dat je echt ruzie gaat maken.. Het verspest ook de sfeer voor mensen die hier niet aan mee doen..


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Komt ook gewoon omdat het virtueel vaak anders overkomt dan bedoeld. (krul)


    -