• Helloo Beauties ^^
    Ik heb na lange tijd weer een SA online gezet en ik vroeg me af of jullie hem misschien wilden maken?
    Even een klein voorproefje:
    Sinds ze hier was komen wonen had ze iedere nacht van dezelfde jongen gedroomd. Hij verscheen iedere nacht opnieuw. Of hij ook echt bestond wist ze niet. Ze had dan ook niemand over die dromen verteld. Veel mensen zouden bang zijn, bang voor het onbekende. Maar bij hem was het anders. Hij leek niets verkeerds van plan te zijn en alleen maar op zoek te zijn. Op zoek naar iets, iets waarvan ze nog niet zeker wist wat het was.
    Lijkt het jullie wat? Hier is de link: http://www.quizlet.nl/quiz/211651/ltigtour-sweetest-dreamltigt/
    En dan om jullie nog even nog nieuwsgieriger te maken, een reactie:
    Sparky zei op 25 aug 2008 - 20:49:
    My dear WhipQueen <3
    Ik zit ook met tranen in mijn ogen , dit was werkelijk té mooi, weer helemaal jouw stijl en het verhaal was gewoon een pracht parel ! Dit is werkelijk perfectie, dit is gewoon té perfect !
    Ik weet niet goed wat ik nog moet zeggen, ik vind het gewoon perfect en dat is alles wat ik kwijt wilde...I Love it !!
    Sparky.


    Bored.

    Waarom is het Forum dood ? ¬¬


    Bored.

    Ik ga hem zeker maken!!!! Want al jou serie's en sa's zijn super dus dan is deze dat zeker ook! (H)

    Ik ga hem zeker maken!!!! Want al jou serie's en sa's zijn super dus dan is deze dat zeker ook! (H)

    Thank You, Honey ^^


    Bored.

    PUNT UIT!


    Bored.

    Ik heb hem gemaak + reactie achter gelaten + genomineerd.
    Wat lief vann mij hé (A)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Awh dat is echt heel lief van je ^^
    - Gaat reactie lezen -
    Omg, je bent echt lief ^^
    Thank You So Much <3


    Bored.

    .


    Bored.

    kHeb hem ook gemaakt :'D Hij is fantastisch :3 [/en gister genomineerd, maar dat heeft geloof ik al geen zin meer x3]


    Mew <3

    kHeb hem ook gemaakt :'D Hij is fantastisch :3 [/en gister genomineerd, maar dat heeft geloof ik al geen zin meer x3]

    Whaha, ik las het al x'] Ik heb het berichtje van mijn idiote lieve tweelingzusje ook maar weggehaald.
    Maar ik was gewoon in categorie Beste Quizlet Algemeen 16 keer genomineerd! En in Beste Quizlet TH ook 8 keer O.o


    Bored.

    Jammer dat de awards weg zijn, want dit verdient er gewoon 1!


    It's heavy but you are not the only one

    :$ Ik was wel heel vaak genomineerd >.<


    Bored.

    Ga hem maken!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ga hem maken!

    Thanx én Thanx voor je reactie ^^


    Bored.

    .


    Bored.