• Qua sport? Voetbal is leuk maar ik kan het niet, basketbal zit er ook niet in xd. Tennis en batmiton ook niet.
    Zelf zat ik te denken aan gewoon gericht HipHop maar de dichtsbijzijnde is buiten Brabant xd. Of ja er is er één in Tilburg maar daar moet je 16 voor zijn xd. Streetdance zie ik ook niet zitten het moet echt één gerichte sport zijn.
    Streetdance is enkel een meestal verneukte mix van een aantal stijlen, teminste de dansscholen hier met streetdance maken dat er van.

Ik zat eerst op Kempo en Streetdance ben met bijde gestopt. Ik was er wel goed in, maar de choreochrafie stond me écht nooit aan! En bij Kempo vond ik het écht leuk, ik was er écht goed in, en het waren écht leuke mensen maar daar moest ik om een reden toch ook maar mee stoppen. Ga nu niet vragen waarom want ik wil geen heel zeikverhaal op gaan hangen.

Ik beperk me niet tot Tilburg, ik wil best iedere week naar Breda met de bus maar dan moet het wel een leuke sport zijn.

Dus? Kom maar op met iedere sport uit daging! (krul)

WBitch schreef:
    (...)

ligt er aan

Waar aan?

Ik heb gekanoëd, dat was wel leuk (:

If I die young, send me away with the words of a lovesong.

WEmo schreef:
    (...)
    Waar aan?

1. Hoeveel je per week ga trainen.
    2. of je wedstrijden gaat doen

maar in eht algemeen is judo niet zo duur

"Ignite, my love. Ignite."

In Dongen heb je wel hiphop, een vriendin van me zit/zat (?) daarop en is 14. Bij L-Joy

live the life you love

WEmo schreef:
    (...)
    Nooooooo! Heel mijn klas hockeyd xd Beleve me alles wat je hoort is 'Dan en dan is een toernooi' 'Ohmygawd dat is zooo cuwl!' 'Wick kan jij wel pushe?' 'O grapje hihi' xd
    Zelf zat ik er ook aan te denken maar sinds ik in de klas ben is mijn ideetje diep diep diep gezonken ^^

echt? bij ons hockeyen er echt maar 1 of 2 mensen per klas, soms zelfs gewoon niemand. maar het is echt wel heel leuk, maar ik ben wel bevooroordeeld denk ik :'D

Hope goes lost but never dies.

Vollybal vind ik persoonlijk wel een leuke sport :3

If you don't understand my silence, you will never understand my words.

WBitch schreef:
    (...)
    1. Hoeveel je per week ga trainen.
    2. of je wedstrijden gaat doen

maar in eht algemeen is judo niet zo duur

Wedstrijden zie ik in ieder geval wel zitten ^^ Op de site kan ik het niet vinden
    Zie ik Sarita nu op de foto op de site... :Y)

WEmo schreef:
    (...)
    Wedstrijden zie ik in ieder geval wel zitten ^^ Op de site kan ik het niet vinden
    Zie ik Sarita nu op de foto op de site... :Y)

noway noway klik die klote site weg

"Ignite, my love. Ignite."

WBitch schreef:
    (...)

noway noway klik die klote site weg

-Schud hoofd- -Blijft foto's bekijken-
    Weet jij wanneer ik ff naar Made toe kan om wat informatie op te vragen of zeuw? xd