• Ik ga een ontzettend groot geheim vertellen. Mijn echte naam is niet Britta, maar Laura. Mijn oude username was Trekvlek, misschien kennen jullie die wel.
    Nu vragen jullie je af: Waarom een ander account. Ten eerste, heel veel mensen hadden zo'n grote hekel aan me. Uiteindelijk begon ik me af te vragen of die mensen me nog steeds haten als ik opnieuw begin. Het antwoord is dus ja!
    Ten tweede, ik schaamde me voor mijn eerste username.
    Ten derde, ik wilde gewoon even opnieuw beweginnen.
    Nouja, nu weten jullie dat ook weer!


    Ik ben gemeen xoxo

    OHMYGEORG schreef:
    Het verhaal achter trekvlek was wel leuk, hoor. Maar ''Ik kom klaar, wat moet ik doeeen?!'' wint het toch echt. Sorry Laura en Stefan (krul)

    Haha. Nou, sinds die trekvlek koopt mijn moeder elke week driemiljoen condooms haha!


    Ik ben gemeen xoxo

    Hoi Laura (doeg)
    Ik haat je niet (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    GabyDeUser schreef:
    Lauraaaaa! Ik vroeg me al af waar je was gebleven. Nog schaapjes zien huppelen toevallig? xd

    Hahaha! Oo, toen was ik best wel zat ja.


    Ik ben gemeen xoxo

    Kingston schreef:
    ik had al die tijd al door dat je laura was, vooral aangezien geesje over stefan begon ! (krul)


    Het is Geesz. (krul)
    En sorry Lausiewausie dat ik het schijnbaar verpest heb ):


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Het is Geesz. (krul)
    En sorry Lausiewausie dat ik het schijnbaar verpest heb ):

    sorry zal het niet meer zeggen. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    KAK schreef:
    (...)
    Hahaha! Oo, toen was ik best wel zat ja.

    Jajajaja, Gaby onthoudt alles hoor. ;d


    *insert philosophical cringe expression here*

    KAK schreef:
    (...)
    Haha. Nou, sinds die trekvlek koopt mijn moeder elke week driemiljoen condooms haha!


    Dat zou de mama van Thomas ook moeten doen, dat joch komt gillend klaar als hij een condoom om doet, maar toen wij bezig waren? Nee hoor, dan niet. Gemeen he? (krul)
    Omg. Wat praten wij veel. Ik heb je gemist mattie.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik wil de sfeer niet verpesten, maar wel even een beetje on-topic blijven :'D!


    "I shut my eyes in order to see.'

    @ Gaby.
    Pff, dat was ook met jägermeister toen. Met die vage vent die ik nog 20 euro meot betalen of zo, haha!

    @ Geesz
    Geeft niets mop. En eh, Thomas moet je maar lekker vergeten! Denk maar aan mij, is veel leuker.

    @Kingston
    Ach, je hebt niets doorverteld dus dat maakt niet zo heel veel uit. Wel bedankt dat je je mond gehouden hebt!


    Ik ben gemeen xoxo

    KAK schreef:
    @ Gaby.
    Pff, dat was ook met jägermeister toen. Met die vage vent die ik nog 20 euro meot betalen of zo, haha!

    @ Geesz
    Geeft niets mop. En eh, Thomas moet je maar lekker vergeten! Denk maar aan mij, is veel leuker.

    @Kingston
    Ach, je hebt niets doorverteld dus dat maakt niet zo heel veel uit. Wel bedankt dat je je mond gehouden hebt!


    Ik denk alleen maar aan jou, maar dit kwam even in me op door jouw geweldige topics. We zullen weer ontopic gaan maar ik heb Laura wel heel erg gemist dit weekend, houd daar meer een beetje extra rekening mee vandaag (cat)


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    OHMYGEORG schreef:
    (...)

    Ik denk alleen maar aan jou, maar dit kwam even in me op door jouw geweldige topics. We zullen weer ontopic gaan maar ik heb Laura wel heel erg gemist dit weekend, houd daar meer een beetje extra rekening mee vandaag (cat)

    Spetterpoep


    Ik ben gemeen xoxo

    ik haat je niet:Y)
    maar dat is gewoon omdat ik je niet ken :')
    duuuuus welkom terug...ongeveer dan(A)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wie haat jou?

    als je wat namen noemt kunnen ze een meet en greet krijgen met de duivel (duivel)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    wie haat jou?

    als je wat namen noemt kunnen ze een meet en greet krijgen met de duivel (duivel)


    mag ik dan ook mee doen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Junns schreef:
    wie haat jou?

    als je wat namen noemt kunnen ze een meet en greet krijgen met de duivel (duivel)


    Ik heb volgende week wel een gaatje vrij.
    Je zou maar een GELE trekvlek in je beddengoed hebben die er nauwelijks uit wil


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'