• Ik zoek een storie om te lezen omdat ik me dood aan het vervelen ben...

    Het liefst géén storie over;

    - Justin Bieber
    - Tokio Hotel
    - Voetbal
    - Cinema Bizarre


    Het mag wel gaan over;

    - Twilight
    - Harry Potter
    - Vampire Diaries
    - Iets grappig
    - Dracula (Horror, triller, etc)
    - fanfictions over de twilight cast


    Drop hier de link naar je storie, en geen reacties zoals;
    Kijk maar op mijn profiel want ik heb er veel.

    Greetzz Reject

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 19:49 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    http://www.quizlet.nl/stories/36883/als-het-zonnetje-niet-meer-lacht/


    het zonnetje lacht, de lucht is blauw, Teletubbies! kom maar gauw!

    Infected.
    Een infectie breekt uit op het eilandje Manhattan die zich langzaam verspreidt door het overnemen van gewone burgers. Deze burgers worden dodelijk ziek en zijn ten dode opgeschreven. De infectie zorgt ervoor dat ze blijven leven, terwijl hun hart echter stil staat. De mensen worden hersendood, of hoe wij ze noemen, worden het 'zombies'.
    5 random mensen die op dat moment op het eilandje Manhattan aanwezig waren vluchten naar het winkelcentrum, waar ze veilig zijn. Voorlopig...

    Geschreven door 5 mensen.
    Leeftijdskeuring:16+
    Genre: Horror.


    I live for the applause, you will die for it.

    Get away from the liars 'cause they don't get your soul of your fire

    Een Draco Malfoy story. (:

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 19:54 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    http://www.quizlet.nl/stories/34393/woke-up-with-the-volturi/
    hopelijk doetiehet, ik zet namelijk nooit links neer dus ik weet niet zeker of het werkt.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 20:05 ]


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    Don't Stop Believing In The Music. [GLEE]

    Een Glee story (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    ''He can feel what you’re feeling now.'' - THE TWILIGHT SAGA
    Elisabeth Clarkson is zestien jaar oud wanneer ze van de grote stad New York naar het regenachtige dorp Forks verhuisd. De ouders van Elisabeth beginnen een balletstudio tegen over Forks High School. Elisabeth is een erg goede danseres en danst daarom elke dag uit school in de balletschool van haar ouders. Op een dag wist Elisabeth niet dat ze gevolgd werd, ze werd gevolgd door Jasper Hale. Jasper (die in dit verhaal geen verhouding heeft met Alice) probeerde zich nog te bedwingen, hij wou Elisabeth met rust laten voor haar eigen bestwil maar ze had een grote aantrekkingskracht op hem. Zodra Elisabeth hem in de gaten krijgt, ontstaat er een hechte band. Misschien nog wel hechter dan die van Bella Swan en Edward Cullen. Langzamerhand werden Jasper en Elisabeth steeds hechter en word de passie steeds groter tussen ze. En zo komt Elisabeth terecht in een levensgevaarlijke wereld.


    *~* Proud Luxury *~*

    Twifight! [Jacob B.]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Apocalypse |Twilight
    (:

    [ bericht aangepast op 21 dec 2010 - 13:55 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Titel: Dear Lune Arca
    Je kunt altijd proberen. c':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Foolish Games.
    Een Harry Potter fanfiction. (:


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Avatar: the beauty of water
    een avatar verhaal


    live long and prosper

    Laura Potter heeft net het eerste jaar op Zweinstein afgerond en is toe aan een welverdiende vakantie. Ze gaat dan ook naar het buitenland.
    Daar ontmoet ze de Cullens en gebeuren er rare dingen waarvan ze nooit geloofde dat ze echt konden bestaan.
    Zal alles uiteindelijk op z`n pootjes terecht komen of moet ze de gevolgen van de vakantie overleven?

    Twilight en harry potter fanfic

    http://www.quizlet.nl/stories/37667/me-myself-and-them-twilight-amp-harry-potter/

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 15:24 ]


    Audi, vide, tace, si vis vivere in pace

    The Potters
    Het lijkt me wel logisch wat voor fanfic dit is. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    http://www.quizlet.nl/stories/37649/enemies-or-love-hogwarts/

    Wanneer een tweeling naar Zweinstein gaat worden ze gescheiden door de sorteerhoed.
    Er ontstaan nieuwe vriendschappen, maar hellaas ook nieuwe vijanden.
    De zusjes worden totaal verschillend.




    'Burning up a sun, just to say goodbye.'