• ik weet niet of het hier helemaal thuis hoort, maar goed.
    Ik heb een leuk verslavend spelletje nodig. Graag gratis op internet. Hebben jullie leuke spelletjes? ik heb hier opeens behoefte aan, thanks(krul)

    graag specifieke spellen en niet sites waar ik op gaan kan. dank u

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:47 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Spele.nl heeft coole verslavende spelletjes. Vooral de skatboardspelletjes, haha :Y)

    Gaa op een spelsite ;D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    1988 schreef:
    Spele.nl heeft coole verslavende spelletjes. Vooral de skatboardspelletjes, haha :Y)

    ja, ik weet die site.
    maar ik kan nooit het goede uitzoeken. ik vind vooral bedieningsspellen leuk (nerd)


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Spelletjes als op spelsites? Of echte games ofzo.
    Want A.V.A. (schietgame) is gratis te downloaden en online. Zoiets als counterstrike.
    Of je kunt private servers voor WoW of Aion downloaden.
    League of Legends, strategie game.


    I live for the applause, you will die for it.

    isketch.net , als je van tekenen houdt. Dan zit je dus met maximaal 10 personen in een 'room' en dan tekent één iemand iets en dan moet jij raden wat dat is en als je de eerste bent krijg je 10 punten, als tweede 9 punten enzovoorts en dan moet je bovenaan zien te komen. Je kunt ondertussen ook chatten en natuurlijk moet je zelf ook tekenen. Er zijn tien rondes, dus als je met z'n tienen bent teken je 1 keer, ben je met z'n vijven teken je twee keer, enzovoorts.
    Je kunt kiezen wat je wilt; makkelijke woorden, moeilijk, dieren, films, of in een andere taal, want het is wereldwijd.
    Is wel leuk (:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kikkeli schreef:
    Spelletjes als op spelsites? Of echte games ofzo.
    Want A.V.A. (schietgame) is gratis te downloaden en online. Zoiets als counterstrike.
    Of je kunt private servers voor WoW of Aion downloaden.
    League of Legends, strategie game.
    Ik houd niet zo van schietgames.
    Dingen zoals Jigsaw noemt bedoel ik eigenlijk.
    Of natuurlijk iets anders, maar actie dingen trekken me wat minder aan


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    http://spele.nl/game/ren_en_ontwijk/run_2_run.html

    Deze heeft 50 levels, ik ben buij 48. Grmbl.. -verslavend-


    No growth of the heart is ever a waste

    Zylom.nl en Gamenext.com hebben leuke spellen, alleen kan je die maar een uurtje spelen en dan moet je ze kopen. Maar dan pleur je hem gewoon van je pc af en speel je een andere. -verslavend-


    Hope goes lost but never dies.

    Bubblegame, daar kan je niet mee stoppen tot je alles weg hebt gekregen...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Maple Story :'D
    Moet je downloaden op je pc, gratis.
    Echt een suuuuperleuk spel, maar het werkt niet op latops ):


    Has no one told you she's not breathing?

    audition - vroeger verslaafd, soort van dansen [hip-hop] op beetje bekende liedjes met je pijltjes.


    They fell in love, didn't they?

    Het is een irritant, Freaking overbodig spel.
    Maar je moet het spelen.


    Gewoon QWOP bij google intypen.

    Aan dit spel ben ik best verslaafd :)
    én ik sta op de 3de plek met een score van 20000 vandaag onder de naam Kim D. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Op facebook speel ik altijd sorority life en dat is echt leuk! En als je dat gaat doen moet je mij even toevoegen hahaha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    FIFA 11 kopen.

    Niet voor op internet, maar zo - fucking - verslavend.


    ars moriendi