• Donderdag wilde ik een bal vangen met gym alleen verzette deed ik mijn knie pijn. Alleen ik gewoon door gaan en toen had ik donderdag avond heel veel last vna mijn knie. De volgende dag ging het een beetje en die dag had ik weer gym. Alleen teon gingen we met de fiets ergens heen en omdat ik altijd met de bus naar school ga moest ik bij iemand achterop. Toen verdwaalde we met zijn tweeen en heb ik teon weer heel veel gelopen.
    Toen heb ik gisteren nog proberen te judowen en nu kan ik bijna niet meer lopen wat best kut is want ik had morgen eigenlijk een wedstrijd. :(


    "Ignite, my love. Ignite."

    Beterschap!(flower)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Beterschap liefie <3


    (Be)lieve in (you)rself

    lekker handigxd ik ken het fenomeen. ik ben er vorig jaar in geslaagd om terwijl ik stilstond om te vallen (nou lag er wel sneeuw dat moet ik toegeven).
    maarum succes en beterschap


    when I get older, I will be stronger, they'll call me freedom, just like a waving flag

    :S

    Veel sterkte ermee en beterschap!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik stel voor dat je die wedstrijd overslaat en veel rust.
    rusten; niet lopen e.d.,springen mag wel (da's een massage voor de kniën ofzo,en het doet geen pijn)

    Beterschap (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Komt wel goed schatje (H)