• Nou, ik zat op Facebook met mijn vriendin te chatten, zei ze zo dat haar beste vriend verliefd op haar is. En ik vroeg hoe ze dat wist,en ze zei, "Hij schreef "knap knap" als reactie op mijn foto".

    Huh? Dat is toch normaal? Dat betekent toch niet dat die al verliefd op je is?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    lol. Inderdaad een beetje raar om dan gelijk de conclusie te trekken dat ie verliefd op dr is. x'D

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 20:26 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Indeed. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sommige mensen denken dan meteen dat die persoon verliefd op hun is, ze zou het hem best eens vragen (:


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Idd da betekent niet dat die verliefd op haar is =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ohja overduidelijk :')


    -

    Neh zou geen overhaaste conclusies trekken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Goh, dat lijkt op een vriendin van mij. Als je aardig tegen haar doet dan denkt ze direct dat je haar leuk vind of zo. Of ze kreeg laatst een knuffel van één van mijn vrienden en toen was ze ervan overtuigd dat hij verliefd op d'r was, terwijl hij gewoon een vriendschappelijke knuffel geeft.
    Het ergste was dat ze een keer naar een concert geweest van My Chemical Romance -geloof ik, of 30STM, lol- was en toen een meet & greet gewonnen had. Die kerel dus met haar op de foto en lachen en zo. Zij ervan overtuigd dat hij haar leuk vond. Begon ze die fans helemaal uit te lachen en af te kraken omdat hij zogenaamd alleen aandacht aan háár besteedde en haar zo leuk vond en die anderen niet.
    Echt, omg. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Tanzdiktator schreef:
    Neh zou geen overhaaste conclusies trekken.


    Comedy is simply a funny way of being serious.

    als míjn beste vriend dat zou zeggen zou ik het idd wel raar vinden, maar dat is omdat hij zo niet is. het is gwn te zien hoe hij is, geeft hij vaak knuffels of is het eerder het 'stoere' type? de mijne is stoerder, maar hij is wel zeer lief ^^


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Genius schreef:
    Ohja overduidelijk :')

    3D schreef:
    Indeed. :')


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hehe, ik ken ook wel zo'n meisje dat ervan overtuigd is dat alles en iedereen die aardig tegen haar doet van haar is.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Tanzdiktator schreef:
    Neh zou geen overhaaste conclusies trekken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Tanzdiktator schreef:
    Neh zou geen overhaaste conclusies trekken.


    Never forget the things that make you smile

    WOW. Die heeft écht een crush op d'r.


    You move me ......... Kurt