• ..moet Kirsten ‘s morgens eieren voor ze bakken terwijl ze allemaal in een hotelkamer slapen van minimaal €180 per kamer. Dat is dan wel heel erg tegenstrijdig als je, je bedenkt dat de helft van die mensen tot volgende week zoveel dagen opgesloten zit in dat huis met alleen water en sigaretten :Y).

    Zo word je ontbijtdienst wel spannend, haha.


    Wie du mir, so ich dir.

    AHAHAHA dat wil ik ook! =o


    They fell in love, didn't they?

    Haha, lol'd x'D
    Wel kinda hypocriet, als je erover nadenkt.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Miauw schreef:
    Haha, lol'd x'D
    Wel kinda hypocriet, als je erover nadenkt.
    En er stonden 3 dikke landrovers op de parkeerplaats x.x Maar.. Ze doen het voor het goede doel moet je maar in je achterhoofd houden haha. Eerst zwaar overbodige luxe en dan een week niets, dat is ook een manier van composatie :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    target schreef:
    AHAHAHA dat wil ik ook! =o
    Is goed. Mag jij morgen om half 5 opstaan en om half 6 beginnen en dan kan ik lekker uitslapen :Y) _O_


    Wie du mir, so ich dir.

    In dat glazen huis moet het dan ook wel stinken, hoor, met hun sigaretten.


    Only losers can act the way you do

    Maar ik snap het eigenlijk niet zo goed. Haha. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ach, ze laten wel ook hun families achter in deze periode en ze halen wel veel op voor het goede dool, hoor. Het is overdreven, maar 'voor wat hoort wat' in de vorm van compensatie, niet? (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    EmilieDeBeta schreef:
    Maar ik snap het eigenlijk niet zo goed. Haha. :'D
    Wat snap je niet (nerd). Mijn verhaal of het glazen huis :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Wat snap je niet (nerd). Mijn verhaal of het glazen huis :'DD
    Jouw verhaal. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    En er stonden 3 dikke landrovers op de parkeerplaats x.x Maar.. Ze doen het voor het goede doel moet je maar in je achterhoofd houden haha. Eerst zwaar overbodige luxe en dan een week niets, dat is ook een manier van composatie :'DD

    Jah, dat dan weer wel. Maar toch :')


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Jouw verhaal. (krul)[/i]
    Nou ik werk in een hotel :'D. En ik kwam vanmorgen giel en al die anderen meneren die ik niet van naam ken tegen terwijl ze aan het ontbijten waren :'3


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Nou ik werk in een hotel :'D. En ik kwam vanmorgen giel en al die anderen meneren die ik niet van naam ken tegen terwijl ze aan het ontbijten waren :'3
    Oh, ik dacht eerst dat je bedoelde dat ze deden alsof ze in dat glazen huis sliepen, maar stiekem in dure hotelkamers gaan slapen. (krul)

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 18:14 ]


    Only losers can act the way you do

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Oh, ik dacht eerst dat je bedoelde dat ze deden alsof ze in dat glazen huis sliepen, maar stiekem in dure hotelkamers gaan slapen. (krul)
    Haha nee dat begint vanavond pas, nu net bezig dacht ik. Maar die crew slaapt wel allemaal evengoed nog hier. (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    EmilieDeBeta schreef:
    (...)Oh, ik dacht eerst dat je bedoelde dat ze deden alsof ze in dat glazen huis sliepen, maar stiekem in dure hotelkamers gaan slapen. (krul)

    Ja dat dacht ik ook :'D


    -