• Of Rutger eigenlijk iets verdient met Q en hoe hij dat doet...

    Ik zat namenlijk net te denken dat de oprichter van twitter en die andere sites rijk zijn geworden dus eigenlijk vroeg ik me dus af of Rutger dat ook van ons wordt...

    In dat geval ben ik namelijk blij voor Rutger want er zit namenlijk best veel werk in zo'n site onderhouden

    We love you Rutger (K)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik denk dat hij geld verdient door de Spotlight en het daarna weer uitgeeft aan de server om de site draaiende te houden. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    De spotlight kost geld.
    Er is al meerdere keren gevraagd om die gratis te doen, maar daarop was het antwoord telkens: "Nee, want er is geld nodig om de site draaiende te houden."
    Dus ja, Rutger verdient er geld mee, denk ik (:


    Has no one told you she's not breathing?

    GabyDeUser schreef:
    Ik denk dat hij geld verdient door de Spotlight en het daarna weer uitgeeft aan de server om de site draaiende te houden. :Y)


    Denk ik ook. En ik denk ook niet dat hij het echt voor geld doet maar meer voor de plezier


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hij verdient natuurlijk iets met de spotlight, maar moet ook geld uitgeven om Q in de lucht te houden, denk ik. En als hij dan nog wat overhoudt vind ik dat wel eerlijk, want het lijkt me heel veel werk. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Volgens mij verdient 'ie toch ook geld met reclames? :"X


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    Volgens mij verdient 'ie toch ook geld met reclames? :"X

    vroeger, maar ik zie hier nu geen reclames meer :P

    Krullieees schreef:
    (...)
    vroeger, maar ik zie hier nu geen reclames meer :P


    Ja hè? haha, daarom ook zo twijfelachtig :p


    Numbers.

    Ik denk dat Rutger er wel wat mee verdient, maar niet genoeg om zichzelf te onderhouden. Plus, deze site kost best veel geld, dus ik denk dat dit gewoon een soort van hobby is van Rutger ofzo? Het kost wel veel tijd, lijkt me.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mwah.. ikzelf ben voor een domeinnaam 28 euri kwijt, ik denk wel dat hij dat per jaar binnen haalt met spotlight. Maar ik weet niet of er door het commerciele gebruik nog meer (belasting)kosten bijkomen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat hij dat geld gebruikt om de server in de lucht te houden. Sites kosten geld.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    De 'vind ik leuk'knop van facebook enzo denk ik dat ook een beetje geld opleverd, niet? c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    PurpleCow schreef:
    De spotlight kost geld.
    Er is al meerdere keren gevraagd om die gratis te doen, maar daarop was het antwoord telkens: "Nee, want er is geld nodig om de site draaiende te houden."
    Dus ja, Rutger verdient er geld mee, denk ik (:


    Alleen maar tranen van geluk

    GabyDeUser schreef:
    Ik denk dat hij geld verdient door de Spotlight en het daarna weer uitgeeft aan de server om de site draaiende te houden. :Y)


    Denk ik ook.
    Het lijkt me straf dat die geld verdient met onze reacties ofzo :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'