• Pfoe, ik zit te twijfelen of ik het wel of niet zal uitmaken.
    Wel; Omdat ik bindingsproblemen heb en ik ben zwaar jongensgek. Ik zal dus ook héél snel vreemdgaan, terwijl ik dat misschien helemaal niet wil ofzo. Klinkt mega strange maargoed.
    Niet; Ik hou wél van hem. En het is heerlijk om bij hem te zijn.. ):

    Please, hebben jullie tips voor me?


    Without money we'd be all rich<3

    ik zou het nie uitmaken je moet gewonn niet vreemd gaan want dan blijf je alles maar uit maken


    Shoganai i ne~

    Dat moet jij beslissen, en niet wij.
    Als jij van hem houdt, en hij van jou, zie ik niet in waarom je het uit zou willen maken met hem :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Als je nou al weet dat de kans groot is dat je vreemdgaat zou ik het uitmaken. Je houdt dus niet genoeg van hem om jezelf te dwingen niet vreemd te gaan. Zo zie ik het even.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jigsaw schreef:
    Als je nou al weet dat de kans groot is dat je vreemdgaat zou ik het uitmaken. Je houdt dus niet genoeg van hem om jezelf te dwingen niet vreemd te gaan. Zo zie ik het even.



    Ik hou zielsveel van hem. Maar ik ben gewoon te bang om in de verleidig te komen weetje. ):
    Enik heb ook het gevoel dat hij het uitgaat maken. Terwijl iedereen zegt van niet maarja..


    Without money we'd be all rich<3

    nou als je echt van hem houd zou je er niet eens aan denken om vreemd te gaan.

    heb eigenlijk best wel medelij met die jongen

    Als je in de verleding komt moet je gewoon aan hem denken en aan de dingen die zo leuk aan hem zijn. Dan besef je snel genoeg dat hij veel leuker is dan die andere jongen.


    it's so empty living behind these castle walls

    ik kan je niet helpen met wat voor keuze je "moet" maken. Jij kan alleen die keuze maken.


    They fell in love, didn't they?

    Ik moet wel zeggen! Hij is zelf ook wel best een playboy.
    En ik zie hem oók ervoor aan om vreemd te gaan..


    Without money we'd be all rich<3

    Jigsaw schreef:
    Als je nou al weet dat de kans groot is dat je vreemdgaat zou ik het uitmaken. Je houdt dus niet genoeg van hem om jezelf te dwingen niet vreemd te gaan. Zo zie ik het even.


    Inderdaad; bij twijfel verwijderen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    target schreef:
    ik kan je niet helpen met wat voor keuze je "moet" maken. Jij kan alleen die keuze maken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik kan je alleen advies geven, niet beslissen wat jij moet doen. Maar je zegt dat jij misschien in de verleiding kan komen om vreemd te gaan, en je zegt in een reactie ook dat je hem er voor aan ziet. Dan gaat dat toch gewoon niet werken? Je moet elkaar én jezelf 100% kunnen vertrouwen dat je bij elkaar blijft en niet in de verleiding komt tot andere. Misschien is het beter als jullie gewoon even afstand van elkaar nemen.

    Het is maar advies he!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Schlumpf schreef:
    (...)


    Ik hou zielsveel van hem. Maar ik ben gewoon te bang om in de verleidig te komen weetje. ):
    Enik heb ook het gevoel dat hij het uitgaat maken. Terwijl iedereen zegt van niet maarja..

    Als je echt van hem houdt is het helemaal niet nodig om vreemd te gaan, dus ik zou het gewoon uitmaken als je dan toch denkt dat je vreemd gaat gaan.


    None but ourselves can free our minds.

    Niet uitmaken, als je van hem houdt en het uitmaakt.
    Krijg je later spijt.
    Als je niet meer van hem houdt moet je het wel uitmaken


    Heart in an amor.

    Doe wat je wil, jij stresst, ik chill. :Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Als je er al over nadenkt om uit te maken dan mioet je hem dumpen want dan wordt de relatie denk ik niks


    "Ignite, my love. Ignite."