• Ik zit dus eigenlijk met een probleem.
    Want er is dus een jongen waar ik heel veel mee praat en we zijn ook wel vrienden enzo. Maar we willen dus al een hele tijd afspreken, hij heeft me al niet meer gezien dins groep 3. Maar volgens mij vind hij mij meer dan gewoon aardig en hij noemt me ook mooi enzo, maar daar komt het probleem! Op hyves zet ik juist de foto's die ikzelf het mooiste vind, terwijl ik in het echt last van puistjes heb enzo, en hij heeft gewoon een heel ander beeld van mij! Echt he, en hij heeft volgens mij hele grote verwachtigen.
    Daarbij vind ik hem denk ik niet zó leuk, maar ik weet niet want dat weet ik pas wanneer ik hem zie, maar hij is al gelijk zo ik weet niet, opdringerig?
    Nou, heel rommelig topic, maar wat zouden jullie doen in mijn plaats?


    it's so empty living behind these castle walls

    Als die gast jou niet moet vanwege een paar puisten is hij je niet waard (cat)
    En,sgat,,een crème kopen kan al veel aan dat probleem helpen hoor :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hem een onbewerkte foto laten zien? Of misschien cammen? Tenzij je geen cam hebt.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Gewoon heengaan? Iedereen ziet er op foto's vaak mooier uit dan in het echt :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Villain schreef:
    Hem een onbewerkte foto laten zien? Of misschien cammen? Tenzij je geen cam hebt.
    Idd, stuur een keer een niet bewerkte foto?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    BadHero schreef:
    Als die gast jou niet moet vanwege een paar puisten is hij je niet waard (cat)
    En,sgat,,een crème kopen kan al veel aan dat probleem helpen hoor :')
    Haha, je moest eens weten wat ik allemaal gedaan heb en doe elke avond en ochtend..


    it's so empty living behind these castle walls

    Hebben de meeste mensen geen last van puistjes ? :')
    Het is het einde van de wereld niet ^.^
    Ik zou zeggen ga gewoon en have some fun :)
    En als hij dan commentaar heeft op je uiterlijk, dan weet je gewoon dat het niet juist zit met die knul :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Pff ik zou gewoon gaan en d'r een leuke dag van maken. Toen ik mensen van Q voor het eerst meette hadden ze ook een totaal ander beeld van mij. Zelfs nu denken mensen dat ik redelijk serieus ben. Righht ;)


    No growth of the heart is ever a waste

    Desecrate schreef:
    Gewoon heengaan? Iedereen ziet er op foto's vaak mooier uit dan in het echt :'D

    Gewoon meeten (;
    Hij zal dan wel zien (:


    Has no one told you she's not breathing?

    Zet een lelijkere foto dan op Hyves? Oké, dat is niet leuk om zoiets online te zetten, maar liever dat dan dat hij daar toekomt en je plots niet meer moet. Stuur het desnoods alleen aan hem door via msn, ofzo. ^^
    Wacht z'n reactie af en dan weet je of hij het waard is. ^^


    Let the Night embrace you

    Desecrate schreef:
    Gewoon heengaan? Iedereen ziet er op foto's vaak mooier uit dan in het echt :'D


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Als hij je echt aardig vindt maakt het hem geen ene reet uit. En meestal zie je van jezelf 100 imperfecties die anderen niet zien


    Today will be Girl's Day party with you~

    Gewoon gaan.
    Misschien ben je je wel druk aan het maken om niks, en is het hatstikke gezellig (: You never know untill you try =]


    Inspiration can hit you any time