• Zonder ook maar enige emotie keek ik naar het graf van de vrouw die ik nooit gekend had.
    Elk jaar voordat ik naar Zweinstein vertrok, ging ik langs bij het graf van de vrouw die zich opofferde om mij op de wereld te zetten. De beste volgeling die mijn vader ooit had gehad, stemde in Voldemort zijn kracht nog sterker te maken door iets ter wereld te scheppen dat hem hoe dan ook trouw zou zijn.
    Mij.
    Deze vrouw, zou officieel mijn moeder zijn geweest. Heeft negen maanden lang van me gehouden, om zich daarna tot dood vooroordeel te laten worden.
    En dat alles, om de kracht van de man waarvan ze hield, voort te zetten.

    Albert Perkamentus. De beste man, geeft iedereen een tweede kans. Zo ook Purslane Vilijn. Dochter van de wel besproken Marten Vilijn.
    Volgens het wijze schoolhoofd, kan geen enkel kind, iets doen aan zijn of haar afkomst. Zo ook Purslane niet. Dus, heeft Purslane, een kans aangeboden opgekrechen. waardoor ze nu al 6 jaar op Zweinstein zit.
    Iets waar ze hoe dan ook gebruik van maakt.


    Rollen;
    1 beste vriendin;
    Kiki Vera Mall
    5 Jonge, trouwe volgelingen;
    ~Taylor Mia Smith
    ~Sophia Rose Thail
    ~
    ~
    ~
    4 vijanden;
    ~Charlie Santana Timaro
    ~Marie Joanna Brown
    ~
    ~

    Wat ik wil weten;
    Rol;
    Helle Naam;
    Roepnaam;
    Leeftijd;
    Afdeling;
    Schooljaar;
    Foto+UIterlijk;
    Karakter[in verhaaltjevorm];
    Huisdier;
    Thuissituatie;
    Crush;
    Patronus;
    Favorite+Minst Favorite vak;
    Favorite+Minst Favorite Leraar;
    Extra;
    Title?;

    ~Zelf zit Purslane in het 6de jaar, en is word dus bijna 17. Ze Zit in Zwadderich denk daaraan.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 18:35 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Jonge trouwe volgeling
    Helle Naam; Elizabeth Megan McFly
    Roepnaam; Meggy
    Leeftijd; 15 (Is dat goed? )
    Afdeling; Zwaderich
    Schooljaar; 5
    Foto+UIterlijk; Meggy Meggy Heeft lang bruin haar en groene ogen, ze is klein
    Karakter[in verhaaltjevorm]; Meggy is een verlegen meisje, meestal loopt ze met haar hoofdgebogen en knikt ze alleen maar. Ze heeft een soort van zangerige stem die je amper hoort, ze zegt weinig. Ze haat goede mensen en staat altijd en overal achter het kwade, en achter Pruslane. Ze kan als je haar kwaad maakt behoorlijk flippen, maar dan is ze ook echt kwaad.
    Huisdier; Zwarte kat genaamd Fall
    Thuissituatie; Haar ouders zijn omgekomen tijdens een gevecht tegen de goede mensen, ze woont samen met haar broer en zus in een huis Bessy (19) en Howard (21)
    Crush; Nog geen
    Patronus; een feniks
    Favorite+Minst Favorite vak; Favo:Verzorging van Fabeldieren Minst:waarzeggerij
    Favorite+Minst Favorite Leraar; Favo: serverus sneep minst: proffesor anderling
    Extra; Meggy is dol op buiten en dieren, ze is heel goed in zwemmen en kan dat ook supersnel,
    Title?; Only Chance to go to Hogwards

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 18:00 ]


    Sterf niet voordat je dood bent

    Ik wil wel de rol als beste vriendin, maar in welke afdeling zal Purslane terecht komen? Want dan kan ik me op haar baseren (staat anders zo raar als de ene Zwadderich is en de andere Griffoendor)


    Behind every great man there’s a great woman

    LaPush schreef:
    Ik wil wel de rol als beste vriendin, maar in welke afdeling zal Purslane terecht komen? Want dan kan ik me op haar baseren (staat anders zo raar als de ene Zwadderich is en de andere Griffoendor)

    Sorry, was ik er vergeten bij te zitten., Purlane zit al 6 jaar gewoon in Zwadderich.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Lotis schreef:
    Rol; Jonge trouwe volgeling
    Helle Naam; Elizabeth Megan McFly
    Roepnaam; Meggy
    Leeftijd; 15 (Is dat goed? )
    Afdeling; Ravenklauw
    Schooljaar; 5
    Foto+UIterlijk; Meggy Meggy Heeft lang bruin haar en groene ogen, ze is klein
    Karakter[in verhaaltjevorm]; Meggy is een verlegen meisje, meestal loopt ze met haar hoofdgebogen en knikt ze alleen maar. Als je alleen met haar bent, bij haar thuis bent of met haar vriendinnen is ze altijd ontzettend vrolijk. Meggy is heel positief en ziet het leven zonnig in, ze heeft een zangerige stem maar laat die weinig horen, ze is erg slim en heeft veel mensenkennis.
    Ze laat niet vaak haar mening horen en is nogal naïef, maar kan heel goed met mensen omgaan.
    Huisdier; Zwarte kat genaamd Fall
    Thuissituatie; Haar moeder en vader zijn gescheiden ze is een halfbloedje, haar vader is een tovenaar daar woont ze nu ook bij samen met haar zus en broer (ook tovenaars) Bessy(19) en Howard(20)
    Crush; Nog geen
    Patronus; een feniks
    Favorite+Minst Favorite vak; Favo:Verzorging van Fabeldieren Minst:Veweer tegen de zwarte kunsten
    Favorite+Minst Favorite Leraar; Favo: Rubeus Hagrid Minst: Proffesor Kist
    Extra; Meggy is dol op buiten en dieren, ze is heel goed in zwemmen en kan dat ook supersnel,
    Title?; Only Chance to go to Hogwards

    Mag ik zeggen, dat ik het enorm onlogies vind?
    Ravenklauw, ziet het levig zonnig in, is een half bloedje [terwijl voldemoord alleen iets heeft met volbloed?] en heeft een hekel aan zwarte kunsten. vind ik nouw niet bepaalt iets voor een trouwe volgeling, of wel?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 15:25 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol; Vijand
    Hele Naam; Charlie Santana Timaro
    Roepnaam; Charlie
    Leeftijd; Zestien. Op 21 Juni, de eerste zomerdag, wordt ze zeventien
    Afdeling; Gryffindor. Ze is een slimme meid, die klaar staat voor haar vrienden. Ze heeft gevoel voor humor, sarcastische humor maar ermee ook leedvermaak. Een tikkeltje Slyhterin. Ze is een stoere meid, en haar karakter bracht haar volledig naar Gryffindor.
    Schooljaar; Zes
    Uiterlijk; Charlie is een meisje met een piekfijn uiterlijk. Ze is slechts 1.60 lang, een kleine meid. Ze heeft een mooie rij rechte en witte tanden, die vaak verschijnen onder een aanstekelijke lach. Ze heeft één van de zeven schoonheden die erg in haar gezicht opvalt. Een moedervlekje boven haar lip. Haar egale huid is meestal lichtelijk getint, en haar wenkbrouwen sluiten er mooi op aan. Haar ogen zijn diepbruin, met een geel randje rond haar pupil. Ze heeft veel en ook nog dik haar. Meestal zitten ze erg wild, en dat heeft ze van haar moeder geërft. Ze ziet er vaak onverschillig uit door de grote haarbos, en haar uniform maar half aan.
    Karakter; Charlie is een opvallende meid, met vele verschillende karaktereigenschappen. Ze is bijvoorbeeld zeer intelligent, en eigenlijk zelfs hoogbegaafd. Ze maakt vaak bijdehandte opmerkingen en ze weet het altijd beter. Ze zal altijd door blijven zeuren totdat ze haar zin heeft, want ze heeft dan volgens zichzelf, altijd gelijk. Ze is een echte grappemaker. Ze ligt bijna om alles helemaal dubbel, en haar lach is bijna 24/7 op haar gezicht te zien. Mensen moeten bijna meteen lachen als ze haar zien of horen lachen, want haar lach is in alle opzichten erg aanstekelijk. Ze kan wel snel kwaad worden, en dat vaak om helemaal niets. Ze is verdedigend aangelegt, en wanneer ze vindt dat zij gelijk heeft, kan ze erg gemeen en verwaand worden. Ze is ook erg verwaand aangelegt. Ze zal altijd opscheppen over de dingen die zij bezit, en andere waarschijnlijk niet. Ze is wel erg populair op Hogwarts, omdat ze een goeie en machtige heks is, ze niet bang is om iets tegen een leraar te zeggen, en ze een durfal is. Ze staat bijna altijd klaar voor haar vrienden, en haar vrienden koestert ze met haar hele hart. Ze is vaak degene die vooruit stapt bij iets engs, een moeilijke opdracht, of om ook maar iets te zeggen.
    Huisdier; Ze heeft een schattige lapjeskat, genaamd Harry Potter. Ze hadden pret met een hele groep Gryffindors, en Fred Weasley riep in een lachbui dat ze haar nieuwe kat Harry Potter moest noemen. Dat heeft ze ook gedaan. Harry vond het allemaal best, maar vaak begint hij zich te irriteren, wanneer Charlie hard Harry Potter roept wanneer haar kat niet op komt dagen.
    Thuissituatie; Ze woont bij haar beide ouders, een oudere broer, een oudere zus, en twee jongere zusjes. Ze zijn erg rijk, en allemaal volbloed. Haar ouders hebben een dranken winkeltje op Daigon Ally, die heel erg goed loopt.
    Crush; Ron Weasley
    Patronus; Een vos
    Favoriete vak; Verweer tegen de zwarte kunsten.
    Minst favoriete vak; Bezweringen
    Favoriete Leraar; Hagrid en de vtzk leraar van het derde leerjaar, Remus Lupin.
    Minst favoriete leraar; Severus Snape
    Extra;
    Title?; Ik ga denken (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol; beste vriendin
    Helle Naam; Kiki Vera Mall
    Roepnaam; Kiek
    Leeftijd; 16
    Afdeling; Zwadderich
    Schooljaar; 6
    Foto+UIterlijk; Foto Kiki heeft zwart steil haar met een schuine pony. Ze heeft grijze ogen die veel zeggen. Je hoeft maar naar haar ogen te kijken en je kan zien hoe ze zich voelt. Zelf vindt ze dit erom vervelend en onhandig. Ze is niet klein en niet lang. Ze is dun en draagt vaak sneakers. Ze draagt donkere make-up zodat haar ogen beter uitkomen.
    Karakter[in verhaaltjevorm]; Kiki is een echte flapuit. Ze zegt alles wat ze denkt en meestal is dat nogal kwetsend en brutaal. Ze krijgt vaak strafwerk maar dat maakt haar niks uit, ze gaat gewoon door. Ze is niet gauw bang en durft nogal veel. Ze breekt graag de regels maar ze weet wel alle regels uit haar hoofd zodat ze niet van zweinstein af kan worden geschopt. Ze is heel slim en snel. Ze weet overal wel een oplossing voor alleen niet altijd even makkelijk en handig. Kiki kan wel goed luisteren en ze begrijpt je problemen vaak wel heel goed. Je moet geen ruzie met haar krijgen want Kiki gaat je leven dan zuur maken. Dat weet iedereen. Purslane is alles voor haar en dat laat ze ook wel merken. Ze helpt Purslane vaak met van alles en nog wat. Ze zijn onafscheidelijk en dat wil Kiki graag zo houden. Kiki lacht veel en als ze eenmaal aan het lachen is kan ze vaak ook niet zo snel meer stoppen.
    Huisdier; Shadow
    Thuissituatie; Ze woont samen met haar vader, moeder en haar oudere broer in de dreuzel wereld. Haar broer, Nick en Kiki hebben vaak ruzie. Ze wonen in de dreuzel wereld omdat haar vader onderzoek naar dreuzels doet.
    Crush; Draco Malfidus
    Patronus; een leeuw
    Favorite+Minst Favorite vak; Favoriete vak; Verweer tegen de zwarte kunsten. Minst favoriete vak; Kruidenkunde
    Favorite+Minst Favorite Leraar; Favoriete leraar; Sneep Minst favoriete leraar; Anderling
    Extra; Vroeger is haar broer van zweinstein afgetrapt en ze wil niet zo worden als hem.
    Title?; Hier ben ik niet goed in sorry ;S


    Tell me why?

    @3D
    You Have Got the rol! ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    @Peas
    You have a Rol too! ^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Oeps :$, ik verander hem wel even zodat ie wel goed is


    Sterf niet voordat je dood bent

    Cannibal schreef:
    @Peas
    You have a Rol too! ^^


    Dankjeee! Staat het verhaal al online?


    Tell me why?

    Rol: Trouwe Volgeling
    Hele Naam: Taylor Mia Smith
    Roepnaam: Taylor
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Zwadderich.
    Schooljaar: 6
    Foto+Uiterlijk: Taylor heeft lichtbruin stijl haar tot iets over haar schouders waar aan de zijkant meestal een vlecht inzit. Ze heeft mooie amandelvormige ogen die lichtbruin zijn die worden omringt met donkere lange wimpers. Taylor is rond de 1.65 wat best klein is en is ongeveer 55 kilo. Taylor vindt zelf dat ze en wat dikke neus heeft, maar daar is ze alleen maar trots op. Als Taylor lacht heeft ze kuiltjes in haar wangen en ook heeft ze lichte sproeten op haar wangen. Taylor is verslaafd aan nagellak en daarom heeft ze altijd wel een andere kleur er op. In Taylor haar vrije tijd zal je haar ook nooit 2 keer met hetzelfde zien rondlopen, daar heeft ze namelijk een hekel aan.
    Karakter: Taylor is een redelijk koppige meid die eigenlijk altijd wel haar zin wil door drijven en als ze dat niet krijgt hoeft ze je de komende dagen niet meer te zien. Als ze dan toch je vriendin is kan je haar echt vertrouwen en zal ze niet snel tegen je liegen, ten minste als het niet hoeft. Want zoals Taylor het zegt: ‘Een leugentje om eigen best wil kan toch geen kwaad?’ Eigenlijk heeft daarom niemand het ook door als Taylor liegt, want ze is er behoorlijk goed in. Ook is ze erg slim en haalt vaak een uitmuntend voor verschillende vakken op school zonder dat ze er eigenlijk moeite voor doet. Voor de rest gelooft Taylor niet in bijgeloof en zoekt ze daarom meestal de kant op die ongeluk brengt, zo is haar lievelingsgetal bijvoorbeeld 13.
    Huisdier: Een zwarte kat met grijze vlekjes en ijsblauwe ogen genaamd Faith.
    Thuissituatie: Taylor woont bij haar vader en moeder thuis, ze heeft geen broers of zussen waardoor ze behoorlijk verwend is. Haar vader en moeder zijn allebei dooddoeners en Taylor is zelf ook van plan die kant op te gaan als ze van Zweinstijn af is. Heel Taylor haar familie is volbloed en ze heeft een hekel aan modderbloedjes.
    Crush: Draco Malfoy
    Patronus: Haar patronus is een vos, iets dat precies bij Taylor past omdat ze net zo sluw is.
    Favoriete +Minst Favoriete vak: Taylor haar favoriete vak is toverdranken, vooral omdat ze die soms ook buiten de les gebruikt op onschuldige leerlingen, wat soms slecht afloopt voor hun. Haar minst favoriete vak is dreuzelkunde, ze vindt het nergens op slaan vooral omdat ze een hekel aan hen heeft.
    Favoriete + Minst Favoriete Leraar: Haar favoriete leraar is Sneep en alhoewel het geen leraar is heeft ze een hekel aan de conciërge Argus Vilder.
    Extra: Taylor haar toverstok is van Mahonie, 24 centimeter lang en met het puurste drakenhartenbloed. Ze zit in het zwerkbal team van Zwadderich en is daarin de wachter, wat ze trouwens erg goed doet. Ook heeft ze altijd een kettinkje om waar een slang aanhangt met een T erin gegraveerd.
    Title: Ik ben erg inspiratieloos vandaag? ):

    Vertel je me even wanneer je begint met het verhaal? xoxo

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 12:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    @xoxooamy
    je hebt de rol., en het eerste deel staat online ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mag ik er nog 1 maken?

    [ bericht aangepast op 18 dec 2010 - 21:06 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    xoxooamy schreef:
    Mag ik er nog 1 maken?

    tuurlijk mag dat ;]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rol: Trouwe volgeling
    Hele Naam: Sophia Rose Thail
    Roepnaam: Sophia
    Leeftijd: 16
    Afdeling: Zwadderich
    Schooljaar: 6
    Foto+Uiterlijk: Sophia is een meisje rond de 1.60 waardoor ze erg klein is voor haar leeftijd. Ze heeft mooie blonde krullen die tot over haar schouders vallen. Daarbij heeft ze grote groene ogen die worden omringd door mooie donkere wimpers. Als Sophia lacht zul je een mooie rechte rij met spierwitte tanden zien waar ze erg trots op is. Als het om Sophia haar uiterlijk gaat is ze daar heel erg trots op en doet ze er ook alles aan om het er nog beter uit te laten zien, daardoor is ze 1 van de knapste meisjes van Zwadderich.
    Karakter: Vele denken dat Sophia een engeltje is door haar uiterlijk, degene die dat denken zitten verkeerd. Sophia is een echte bitch die sommige dingen iets te letterlijk neemt. Ze is erg bot en als ze door heeft dat je tegen haar liegt dan kan je in de grootste problemen komen. Zo heeft ze bijvoorbeeld al een keer de crucio vloek op iemand gebruikt omdat hij tegen haar loog. Veel vrienden heeft Sophia ook niet, ze denkt dat ze dingen helemaal alleen kan doen en dat je niemand kan vertrouwen, waar ze soms dan ook wel weer gelijk in heeft. De kleine groep vrienden die ze wel heeft zijn haar alles, ze steunt ze wanneer ze haar nodig hebben en verwacht van hun precies hetzelfde.
    Huisdier: Ze heeft geen huisdier.
    Thuissituatie: Sophia woont samen met haar ouders en oudere broer in huis. Ze wonen in een grote villa dicht in de buurt bij Draco Malfoy. Haar vader en broer zijn dooddoeners en haar moeder is huisvrouw. Heel haar familie zijn volbloed en daar is Sophia trots op ook, ze heeft namelijk een hekel aan alle modderbloedjes op school en wilt ze het liefst 1 voor 1 vermoorden.
    Crush: Ze heeft er op dit moment geen.
    Patronus: Een slang.
    Favoriete + Minst Favoriete vak: Sophia haar favoriete vak is transfiguratie, ze vindt het geweldig om dingen van uiterlijk te veranderen, waaronder zichzelf ook soms. Zo heeft ze zichzelf al een keer in een raaf veranderd waarmee ze 1e jaars griffoendors pest. Haar minst favoriete vak is Waarzeggerij, ze is er totaal niet goed in en Sophia vind dat de toekomst niet te voorspellen valt maar dat het in je eigen handen ligt.
    Favoriete+Minst Favoriete Leraar: Sophia haar favoriete leraar is al vanaf het 1e jaar Sneep en dat zal ook zo blijven. Haar minst favoriete leraar verandert elk jaar, het ligt eraan wanneer ze een onvoldoende krijgt en van welke leraar dat is.
    Extra: Sophia haar toverstok is van kersenhout en is 28 centimeter lang de inhoud is eenhoornhaar. Haar beste vriendin is Taylor Mia Smith en ze zijn al sinds ze kleuters zijn onafscheidelijk.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 13:29 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.