• Haai!!

    http://www.youtube.com/watch?v=AzsbqVkOt0E

    Laten jullie een reactie achter???

    En Jep dat ben ik die een liedje van th zingt en da liedje heeeet : 'Der Letzte tag'

    Zeg je ajb wat je er van vindt!!

    Anders denk ik dat ik niet mooooooi zing :'(

    Dan word ik verdrietig!

    Nej , ik word niej verdrietig want ik weet dat mijn gezang op niets trekt!! Maar zingen is leuk :|

    XxKyleen (A)

    je zingt egt beter dan ik^^
    verder heb ik niet egt een mening sorry:$:$


    Danke!! xD

    (...)

    Ja hea!! Vind ik ook!!
    Maar ik zing zo graag!!Dus zing ik dan maar vals!! xD
    Maar dan heb ik gehoord dat als je vals zingt dat je stem daar vals van word :S

    Ge moet kei veel oefene,
    ik zing ook kei graag..
    maar kan er ook ni veel van Oo
    Maar iemand had is tege mij gezecht da ge een citroen moet perse..en da sap drinke,da helpt nermaal n_n

    U stem is niet slecht,in tege deel zelfs ö maar ge moet meer durve luider zinge n_n


    Njah , heb ik al es gedaan , en toen gebeurde er iets raars met mijn stem kwam er allemaal rare geluiden er ui !! :S

    doe gewoon playbackee xD
    zo sta ik altyd smorgens voor de spiegel et me kam xD op het liedje Talk Shit van Millionaires(hoera)

    (...)

    Njah , heb ik al es gedaan , en toen gebeurde er iets raars met mijn stem kwam er allemaal rare geluiden er ui !! :S

    Oeii ;S
    ge moet gewoon u stem traine ;]
    ge vind daar wel oefeninge van op het internet ;D
    ik heb er ooit is gevonde en kheb da geprobeerd maar ik kan da nimeer -_-'

    (...)
    Ge moet kei veel oefene,
    ik zing ook kei graag..
    maar kan er ook ni veel van Oo
    Maar iemand had is tege mij gezecht da ge een citroen moet perse..en da sap drinke,da helpt nermaal n_n


    Whaha!!Zal ik es proberen!!

    (...)
    Oeii ;S
    ge moet gewoon u stem traine ;]
    ge vind daar wel oefeninge van op het internet ;D
    ik heb er ooit is gevonde en kheb da geprobeerd maar ik kan da nimeer -_-'


    Zal ik es zoeken op het internet xD

    doe gewoon playbackee xD
    zo sta ik altyd smorgens voor de spiegel et me kam xD op het liedje Talk Shit van Millionaires(hoera)


    Whaha!!Doe ik ook vaak smorgens , omdat mijn stem dan helemaal op niets trekt xD

    Fuck!!Fuk!!Fuck!!!

    Da is de verkeerde video!! Heb ik nu pas door!!

    Want op die andere zong ik toch wel veeel moooier en was mijn stem teon niej geforeerd!! Maar die heb ik blijkbaar verwijderd omdat ik dacht dat dat die video was -_-!!

    Man wat heb ik toch een domme kop!

    tja das niet slim x3 heb ik ook ens hoor :p
    maar was nii sleg hoor ;)
    beter dan ik x3 maar volgens mijn vrienden zeg ik dat te vaak :P mja ik durf zelf niet zo in het openbaar te zingen... ik heb een beedje vaalangst..
    ik heb het wel 1 x gedaan toen moest ik op het school feest het ging wel goed en ik kreeg er een kick van maar dan is het voorbij en durf ik niet meer x3


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    Ja hea!! Vind ik ook!!
    Maar ik zing zo graag!!Dus zing ik dan maar vals!! xD
    Maar dan heb ik gehoord dat als je vals zingt dat je stem daar vals van word :S

    Lang leve mijn gitaarlessen =D
    Hoef ik ook neit te zingen :Y)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Lang leve mijn gitaarlessen =D
    Hoef ik ook neit te zingen :Y)


    heb jj een punt zeg! wel cool dat jj gitaar lessen hebt ! ik mag niet want het is een beedje duur maar een vriendin vn mij helpt me ermee ik kan het toch nog behoorlijk leren zo :]


    A Noble was Born in Chaos

    (...)

    heb jj een punt zeg! wel cool dat jj gitaar lessen hebt ! ik mag niet want het is een beedje duur maar een vriendin vn mij helpt me ermee ik kan het toch nog behoorlijk leren zo :]


    Leuk!!Ik wil ook gitaar spelen , maar ik mag niej , omdat ik al piano speel , maar ik wil met Piano stoppen , maar dan vinden mijn ouders het erg want ik speel al 5 jaar :S