• Iedereen was het vijfde lesuur uit vanwege de sneeuw, dus het lijkt me logisch dat het bij de bushalte bomvol is...=S Dus onderweg naar de bushalte [niet eens 15 meter verderop], werd ik al bekogeld met sneeuw, door de jongens van andere klassen. Nee, niet een normaal sneeuwballengevechtje, maar echt om mensen te pesten. Ik kreeg er een paar in mijn gezicht! En toen kwam de bus... Iedereen rende er naartoe, bekogelde de bus met sneeuw en hij reed weg. -.-'' Lekker dan, dacht ik. Meteen daar achteraan kwam er nog een bus, en je raad het al. De deuren gingen open en iedereen begon te schreeuwen, te trekken, te duwen en weet ik veel allemaal. Mijn tas werd bijna aan stukkengereten, en ikzelf bijna ook... .__. Uiteindelijk kwam ik toch nog thuis, helemaal NAT.


    Wie heeft er ook nog zulke ongelukkige sneeuwmomenten moeten doorstaan? (nerd)


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ik reis niet met de bus. Ik heb een trouwe fiets. x]

    Fijn dat je heel aangekomen bent. x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ging vandaag 'kerstbowlen' met mijn klas, maar ik ben gewoon niet gegaan omdat het gewoon echt te gevaarlijk is.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Bij mij op school was iedereen ook op hetzelfde uur uit, en iedereen zat sneeuwballen te gooien .__. Ik kreeg er ook een paar in mijn gezicht.

    GHhe, een een trein ook niet want die hebben extreme vertraging!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Scandal schreef:
    Ik reis niet met de bus. Ik heb een trouwe fiets. x]

    Fijn dat je heel aangekomen bent. x'D



    Ahaha, ik kon niet met mijn fiets, mijn ketting zat vastgevroren... Dan maar de bus .____.


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Setsuna schreef:
    Bij mij op school was iedereen ook op hetzelfde uur uit, en iedereen zat sneeuwballen te gooien .__. Ik kreeg er ook een paar in mijn gezicht.


    Irritant zeg, ze staan gewoon in groepen aan de kant, klaar om aan te vallen... (cat)


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ik ga met auto :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Laziza schreef:
    (...)

    Irritant zeg, ze staan gewoon in groepen aan de kant, klaar om aan te vallen... (cat)

    Ja inderdaad! Ik en mijn vrienden zien al van ver zo'n groepje staan en dan rennen we super snel langs hun om niet geraakt te worden door een sneeuwbal x'D.

    Setsuna schreef:
    (...)
    Ja inderdaad! Ik en mijn vrienden zien al van ver zo'n groepje staan en dan rennen we super snel langs hun om niet geraakt te worden door een sneeuwbal x'D.


    same here x'D


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Oh ja sneeuw/regen, veel verkleumde leerlingen en maar 2 bussen dat is gewoon vreselijk (pure horror-nachtmerieachtig).
    Ik moet elke dag met een lijn waar gigantisch veel mensen meemoeten.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik ga zo naar de stad met de auto, dus ik ben benieuwd :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik herken het, ja. :c


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    De trein met de sneeuw werkt nog minder goed dan de bus met de sneeuw (nerd) Ov + sneeuw = rampsituatie.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik herken dat gelukkig niet. Mijn school staat aan de overkant van mijn huis, dus ik kan heerlijk lopend gaan.


    To live would be an awfully big adventure

    Zo was het bij ook zowat. En ik kwam een uur telaat en ik had examens ;s


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse