• Ik loop me suf te zoeken naar een goede site waar ik die zou kunnen bestellen. De sites die ik tegenkom hebben alleen eenpersoons. :s
    Iemand die ook een TH dekbed heeft? Waar heb je die gekocht/besteld?
    Alvast bedankt! xx

    Edit: ik hoor net van iemand dat er alleen maar eenpersoons bestaan. :s

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 20:34 ]

    Ik heb er één maar ik heb geen idee van waar die komt. Je mag de mijne wel hebben, hoor. :Y)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Pancakez schreef:
    Ik heb er één maar ik heb geen idee van waar die komt. Je mag de mijne wel hebben, hoor. :Y)


    Haha, vraag aan je ouders waar ze hem gekocht hebben? Ik weet niet of zij dat nog weten? ;"D

    ik denk dat die er alleen maar zijn voor een eenspersoonsbed en anders moet je ze echt wel vinden op de site van Tokio Hotel zelf.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Geen idee, ik ben niet zo'n TH fan.


    Hope goes lost but never dies.

    Cigarettes schreef:
    (...)

    Haha, vraag aan je ouders waar ze hem gekocht hebben? Ik weet niet of zij dat nog weten? ;"D


    Oh, ik had weer te vlug gelezen. De mijne is ook eenpersoons, sorry. (krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik denk niet dat je een tweepersoonsdekbed hebt.. Ik heb een eenpersoons van hun en heb die in ten tijde (bedoel ik dan ook 2008) gekocht in dreamland xd. Als je er ene vind van tweepersonen, laat het me weten ;D. Ik kijk wel even rond ;D


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    euhm,... Naai er anders twee van één aan elkaar? (A)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    BadHero schreef:
    euhm,... Naai er anders twee van één aan elkaar? (A)


    Ghaha, dat is een cool gedacht! Moet ik mijn ouders nog overtuigen op een nieuwe te kopen xd.


    Sometimes, you need to step outside, get some fresh air, and remind yourself of who you are and who you want to be.[

    Wallflower schreef:
    Geen idee, ik ben niet zo'n TH fan.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik ben er ook naar op zoek


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ja,ik heb er een maar ik heb geen flauw idee waar ik dat heb gekocht, sorry


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Hahaha je zal maar met je partner in bed liggen met een enorme Billkop over je lijf.


    No growth of the heart is ever a waste

    Kan je zoiets niet vinden in de Merchandise Store?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Op AttitudeHolland kan je hem denk ik wel bestellen, en anders zou ik als ik jou was in van die winkels kijken voor bedden en zo.

    EDIT: Dat is mijn advies voor eenpersoons, volgens mij bestaat tweepersoons er niet van?

    [ bericht aangepast op 17 dec 2010 - 19:03 ]


    Behind every great man there’s a great woman

    Er bestaat geen 2 persoon dekbed. Ik heb mijn dekbedden op ebay besteld.