• Nu we toch bezig zijn met slaapproblemen. Ik heb sinds de vakantie dat ik soms niet in slaap kan komen. Het valt het beste te omschrijven als een soort zenuwachtiggevoel o_o Enja, meestal haal ik mij dan allemaal dingen in mijn hoofd, waardoor ik uiteindelijk in paniek raak. Ik slaap dan soms wel met muziek is, omdat dat mij dan kalmeert. Maar ik heb echt geen idee wat 't is :/ Op vakantie had ik 't zelf overdag, en man. Dat was geen pretje (: Echt, voor de vakantie heb ik 't nooit gehad. Ineens uit het niets kwam het. Als ik het dan op internet opzoek, dan komen er dingen als 'angststoornis', maar dat lijkt mij sterk, maar OK :') 't Internet zegt wel meer.

    Zijn er mensen die hier ook last van hebben? En wat doen jullie ertegen behalve het slikken van pillen? - Ik wilde nog iets vragen, maar ik ben 't vergeten. Oja, ik heb 't vooral als ik niet thuis slaap (: Und, no. Ik heb geen heimwee ;p O, en als ik ook maar even denk, 'Ik word ziek'. Dan krijg ik 't ook.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 16:29 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik heb het ook.
    Bij elk geluidje word ik bang.
    ik luister ook vaak muziek.
    Maar ik kan er niet echt iets tegen doen.

    Ja ik heb zo van die bepaalde periodes, maar meestal word ik dan gerustgesteld door mijn moeder of mijn vriendje en gaat het na een tijdje vanzelf over. Misschien is het ook wel de leeftijd hoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb het ook -___-
    en hem ook droomlose nachten opeens.
    en word heel vaak 2 of 3 uur s'nachts wakker, en kan vervolgens niet meer in slaap komen


    They fell in love, didn't they?

    target schreef:
    ik heb het ook -___-
    en hem ook droomlose nachten opeens.
    en word heel vaak 2 of 3 uur s'nachts wakker, en kan vervolgens niet meer in slaap komen

    Echt, hè. Soms raak ik helemaal bezweet wakker en dan helemaal in paniek :/


    "I shut my eyes in order to see.'

    Er is toch niets mis met een angststoornis of met een vorm van daarvan? Heel veel mensen hebben dat, dat ze in paniek raken om niets of zodra ze even nergens anders mee bezig zijn dat ze gaan denken. Ik ga hier hetzelfde zeggen als in het andere topic. Werken aan jezelf is altijd een van de oplossingen :Y).

    Nu ik het zo lees denk ik misschien wel dat ik weet wat het is. Je voelt je gewoon onveilig, vooral in een niet vertrouwde/bekend genoege situatie of plaats. Zo'n angst kan oa voortkomen uit bezorgdheid, vertrouwdheid die je bijvoorbeeld wel of niet van je ouders mee hebt gekregen in je opvoeding enzo. En daarbij kan de leeftijd ook nog een rol spelen. :Y)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 16:29 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Niet denken aan: Ik moet slapen.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    daar heb ik ook last van >.<


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Jabberwocky schreef:
    Er is toch niets mis met een angststoornis of met een vorm van daarvan? Heel veel mensen hebben dat, dat ze in paniek raken om niets of zodra ze even nergens anders mee bezig zijn dat ze gaan denken. Ik ga hier hetzelfde zeggen als in het andere topic. Werken aan jezelf is altijd een van de oplossingen :Y).

    Nu ik het zo lees denk ik misschien wel dat ik weet wat het is. Je voelt je gewoon onveilig, vooral in een niet vertrouwde/bekend genoege situatie of plaats. Zo'n angst kan oa voortkomen uit bezorgdheid, vertrouwdheid die je bijvoorbeeld wel of niet van je ouders mee hebt gekregen in je opvoeding enzo.

    Ja, maar ik heb 't nu heel vaak thuis :x En, ik heb het er net bijgezet, ook als ik maar even denk 'Ik word ziek,' dan flip ik eigenlijk al. Buh. En k zeg ook niet dat er iets mis is met een angststoornis :') Maar ik zie mij dat niet echt hebben, snap je Ö


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    (...)
    Ja, maar ik heb 't nu heel vaak thuis :x En, ik heb het er net bijgezet, ook als ik maar even denk 'Ik word ziek,' dan flip ik eigenlijk al. Buh. En k zeg ook niet dat er iets mis is met een angststoornis :') Maar ik zie mij dat niet echt hebben, snap je Ö
    Ghehe, nee okey. Maar, naja zou kunnen toch? Maar misschien voel je je thuis wel gewoon niet zo veilig dan? Of heb je een beetje een burn out ofzo, waardoor je je over heel veel dingen meteen druk gaat maken?


    Wie du mir, so ich dir.

    En je staat niet onder stress enzo?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Marshmellow schreef:
    En je staat niet onder stress enzo?
    Nynke is wel een beetje en stresskippetje :x, toch?:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Nynke is wel een beetje en stresskippetje :x, toch?:Y)

    Uhu-uuuu. :x


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jabberwocky schreef:
    (...)
    Ghehe, nee okey. Maar, naja zou kunnen toch? Maar misschien voel je je thuis wel gewoon niet zo veilig dan? Of heb je een beetje een burn out ofzo, waardoor je je over heel veel dingen meteen druk gaat maken?

    Ik voel me thuis wel veilig :') Idunno. Het is gewoon zo vervelend.


    "I shut my eyes in order to see.'

    @Nynnos, snap ik. Vooral als je gewoon niet weet waar het vandaan komt.:(-knuf-


    Wie du mir, so ich dir.

    Jabberwocky schreef:
    @Nynnos, snap ik. Vooral als je gewoon niet weet waar het vandaan komt.:(-knuf-

    Uhuu. Dank je (: Ik ga in maart naar London, zou 't dan handig zijn om toch maar van die slaappilletjes (homeopathisch) mee te nemen?


    "I shut my eyes in order to see.'