• Kennen jullie die dingen? Van die kubussen (3 bij 3 is het makkelijkst en 7 bij 7 is het moeilijkst) en die kan je dan door draaien door de war doen, en dan moet je die weer oplossen. Dat oplossen gaat dan op een bepaalde manier die je helemaal uit je hoofd moet leren.
    En als je dat eenmaal kan gaat het er om hoe snel je zo'n kubus op kan lossen.

    Bij mij in de klas is het echt een rage, ik vind het net een virus x'D.
    Sowieso elke week zie je wel een nieuwe kubus in de klas verschijnen.

    Bij jullie?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 22:16 ]

    Nee die dingen zijn vet oud .__.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Is nog nooit een rage geweest bij ons ;d
    maar ik kan dat gvd niet, is te moeilijk en gewoon te onlogisch voor mij. PFU.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oooh, bij ons is er één jongen op school [vorig jaar bij mij in de klas] die stond echt elke pauze met zo'n ding O.o


    ONLY SEVEN LEFT <3

    Rubikskubus? Een vriendin van mij kent al die stappen uit d'r hoofd en ik mag haar ding dan altijd door de war doen en dan gaat ze zo heel snel met d'r handen en dan is 'ie binnen 3 a 4 minuten opgelost. :9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Haha nee, die dingen vind ik stom want ik snap ze niet:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    GabyDeUser schreef:
    Rubikskubus? Een vriendin van mij kent al die stappen uit d'r hoofd en ik mag haar ding dan altijd door de war doen en dan gaat ze zo heel snel met d'r handen en dan is 'ie binnen 3 a 4 minuten opgelost. :9~

    Bij mij in de klas zijn er mensen die er maar 1 minuut over doen.

    Neih, daar ben ik niet intelligent genoeg voor en ik zou agressief worden als het me niet lukte, dus ik blijf er maar braafjes vanaf! ;d

    btw; ik dacht eerst dat er 'kutbussen' in je titel stond. ;x

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 22:27 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:


    btw; ik dacht eerst dat er 'kutbussen' in je titel stond. ;x

    haha ik ook xD


    on topic: ik snap die dingen niet xD Mijn broertje heeft hem nu op 1 hele kant oranje gekregen, en nu durf ik er niet meer aan te draaien :'D


    ars moriendi

    Witherwings schreef:
    Haha nee, die dingen vind ik stom want ik snap ze niet:Y)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mercury schreef:
    (...)
    haha ik ook xD


    on topic: ik snap die dingen niet xD Mijn broertje heeft hem nu op 1 hele kant oranje gekregen, en nu durf ik er niet meer aan te draaien :'D

    Hahahaha.
    Nou je moet eerst een kruisje doen, en dan 1 kant 1 kleur, en dan moet je van elke kant die daar tegenaan ligt de middelste rij hebben, en dan de eerste 2 rijen (als een tafel dus), en dan moet je alle zijkantblokjes goedhebben. Maar hoe weet ik niet en daarna weet ik ook niet meer wat je moet doen :'D
    Maar er zit echt een patroon in, en die is te vinden op internet. Wikipedia denk ik wel.

    DaKrulliCode schreef:
    (...)
    Hahahaha.
    Nou je moet eerst een kruisje doen, en dan 1 kant 1 kleur, en dan moet je van elke kant die daar tegenaan ligt de middelste rij hebben, en dan de eerste 2 rijen (als een tafel dus), en dan moet je alle zijkantblokjes goedhebben. Maar hoe weet ik niet en daarna weet ik ook niet meer wat je moet doen :'D
    Maar er zit echt een patroon in, en die is te vinden op internet. Wikipedia denk ik wel.

    Ik raakte je verhaal bij de tweede regel helemaal kwijt! En dat ligt niet aan jou! :'D


    ars moriendi

    Justin Bieber kan er een oplossen in 47 seconden. BAM. ghehe, bij ons zijn ze ook even populair geweest onder de losers, ik heb ze nooit gesnapt.


    It's time to be happy again.

    Heb daar nooit wat van gesnapt.


    -

    Frappucino schreef:
    Justin Bieber kan er een oplossen in 47 seconden. BAM. ghehe, bij ons zijn ze ook even populair geweest onder de losers, ik heb ze nooit gesnapt.
    Haha, okey dat vond ik grappig :Y). Ik kan het helemaal niet. Vroeger, echt heel vroeger.. 15 jaar geleden ofzo, trok ik altijd die stickers eraf, omdat ik het niet leuk vond, en dan plakte ik ze op de goede plaats, zodat ik hem toch nog goed had. Hahah. Heel dat ding was dus na 5 minuten al naar de klote en alle stickers lieten dan los (nerd). Hoezo valspelen? (nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Die draaidingen waar je op elk vlak één kleur moet zien te krijgen?
    Daar kan ik dus zó niet meer overweg. :'D
    En ik wil er nog wel eens aan prutsen maar ik denk niet dat wij zo'n kubus hebben...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.