• Yup, die paarden tekenfilm. Die keek ik vroeger altijd.
    En, er was zo'n liedje 'Sound the Bugle' waar Spirit gevangen zat in de trein, en hij dacht zijn familie buiten te zien. En ik moest daar altijd huilen omdat mijn hond toen was gestorven rond die tijd dat ik die film altijd keek.
    En net was ik mijn liedjes door aan het spitten, en kwam ik dat liedje weer tegen, en ik heb weer gehuild ):
    Mijn hond was pas 2 en moest worden ingeslapen omdat hij iets aan zijn botten had, en dat kon niet worden verholpen.

    muh ._. ik hou van die film.
    Wat vinden jullie van die film?
    Ik lees altijd bij die reacties op youtube bij dat liedje dat ze zelf nog allemaal 18 zijn ofzo en nog steeds moeten huilen. damn.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 19:06 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    nog nooit gezien xD ik ken hem niet eens o0


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Oh, die heb ik op dvd en heb die een maand geleden nog opgezet. Ik vond dat altijd zo ontzettend zielig dat ik nu ook bijna zat te janken.
    Nu wil ik hem nog een keer kijken (baby)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Prachtig nummer, en een prachtige film <3 Ik krijg er altijd kippenvel en traanoogjes van, haha.


    You move me ......... Kurt

    Ik heb 'm op videoband, hahaha, ik houd van die film.


    Just try to live life to the fullest

    Niet gezien.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb die vroeger een paar keer gezien, hij was leuk ;D


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik heb die film thuis, ik vind hem prachtig.


    Only losers can act the way you do

    Ik moest altijd huilen bij de Lion King :x Als die ehh, hoe heet 'ie ook al weer. Die koning (Mustafa) werd vertrapt door van die gnoe's o_o Omg, janken, joh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Ik moest altijd huilen bij de Lion King :x Als die ehh, hoe heet 'ie ook al weer. Die koning (Mustafa) werd vertrapt door van die gnoe's o_o Omg, janken, joh.
    Mufasa. haha ik niet omdat Scar juist mijn favo personage was :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Kikkeli schreef:
    (...)Mufasa. haha ik niet omdat Scar juist mijn favo personage was :'D

    LOL. Die leeuw is evil :'D Noooh.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Villain schreef:
    Ik moest altijd huilen bij de Lion King :x Als die ehh, hoe heet 'ie ook al weer. Die koning (Mustafa) werd vertrapt door van die gnoe's o_o Omg, janken, joh.


    Jaaa ik heb die film gisteren nog gezien samen met me neefje en ik moest weer huilen.. Ik ben ook naar die musical gweest en moest ook daar huilen


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    1x gezien en ik herkende meteen Sound the Bugle van Bryan Adams. :Y)
    Maar is mijn soort films eigenlijk totaal niet x'D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Dat was mijn lievelingsfilm.

    Desecrate schreef:
    Niet gezien.