• Een vriend van mij moet iets doen op school. Dit was de opdracht.

    "Niet iedereen is actief op het gebied van seksualiteit. Dat kan komen omdat je vindt dat je er nog niet aan toe bent, je nog niet de juiste partner hebt gevonden of omdat je gewoon wat verlegen bent. Op de belgische site "Jongereninformatie" staat ook een test waarmee je kunt onderzoeken hoe jij je in een relatie gedraagt. - Doe de test 'welk type ben jij?' en print de uitslag, stop het in je portfolio."

    Like, wtf? Een lerares op school gaat dat nakijken. Alsof hun moeten weten of je klaar bent voor seks en het veilig doet lol. Dat gaat ze eigenlijk niet aan, vind ik 8D.


    Edit: Hij zit op een ICT-school, drie kwart heeft nog nooit seks gehad lol.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:35 ]


    Your make-up is terrible

    Vind ik ook niet, maar ik zou er niet echt een probleem van maken ofzo x'D Tis niet dat ik het geheim wil houden en me er voor schaam.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dat slaat nergens op 0.o Maar ik agree wel met Naomi :P

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:33 ]


    Life is hard and then we die

    Stamppot schreef:
    Vind ik ook niet, maar ik zou er niet echt een probleem van maken ofzo x'D Tis niet dat ik het geheim wil houden en me er voor schaam.


    They fell in love, didn't they?

    OMg. Dit slaat ook nergens op


    "Ignite, my love. Ignite."

    Zo'n opdracht geef je toch niet als leraar?
    Alsof je sex leven überhaupt iemand anders dan jouw en je vriend/vriendin aangaat.,


    Never forget the things that make you smile

    Cake schreef:
    Zo'n opdracht geef je toch niet als leraar?
    Alsof je sex leven überhaupt iemand anders dan jouw en je vriend/vriendin aangaat.,


    Ja dat vind ik dus ook 8D


    Your make-up is terrible

    Ohmyfuckinggod?!


    Alleen maar tranen van geluk

    Haha geniaal :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    hahhaa ik wil die test ook doen!

    link?

    Nouja, het is een doodnormaal onderwerp eigenlijk en iedereen doet het.. Maar het lijkt me trouwens ook niet zo'n pretje om als lerares alle sekslevens door te browsen 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    Nouja, het is een doodnormaal onderwerp eigenlijk en iedereen doet het.. Maar het lijkt me trouwens ook niet zo'n pretje om als lerares alle sekslevens door te browsen 8D


    Het is ook een doodnormaal onderwerp, maar niet om jou seksleven met je school te delen. Je seksleven is iets tussen jou en je sekspartner, vind ik. En misschien je beste virendin haha 8D


    Your make-up is terrible

    NikkiPedia schreef:
    (...)

    Het is ook een doodnormaal onderwerp, maar niet om jou seksleven met je school te delen. Je seksleven is iets tussen jou en je sekspartner, vind ik. En misschien je beste virendin haha 8D

    Ja oke, maar dat gaat toch niet de hele school door? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja oke, maar dat gaat toch niet de hele school door? :o


    Zijn lerares leest het, en het komt in zijn portfolio, die zijn mentor moet bekijken en degene die hem gaan toelaten tot het examen lol.


    Your make-up is terrible

    Dat gaat erover.
    Zou ik echt niet doen '--


    Has no one told you she's not breathing?

    Holy crap, daar zou Sam zoo niet aan meedoen. Als ik wat wil delen over seksualiteit - mijn seksualiteit - doe ik dat op m'n eigen houtje.

    Naja, je kunt het ook positief bekijken. Wij moeten 'de essentie van Spinoza en Wittgenstein' opschrijven voor school.

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 18:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste