• Moet een betoog (of nouja een soort betoogpresentatie achtig iets houden). Wie weet een goede stelling of een leuk onderwerp?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    De stemgerechtigde leeftijd moet naar 16 jaar

    Je bent nooit 100% jezelf, enkel als je alleen bent. > Maar of je daar veel over kunt zeggen?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    shadowsalyer schreef:
    De stemgerechtigde leeftijd moet naar 16 jaar


    Haha die is van hier die stellingen:) Maar is dat bespreekbaar geweest in de regering ofzo?


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik moest laatst ook een betoog schrijven. Ik had het over de monarchie gedaan, of het koningshuis niet afgeschaft moet worden enz. Ik kan 'm je wel sturen als je dat wilt?

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 17:24 ]


    It's time to be happy again.

    Elements schreef:
    (...)

    Haha die is van hier die stellingen:) Maar is dat bespreekbaar geweest in de regering ofzo?


    Er is net een voorstel ingediend door D66, dus daarom had ik die, niet omdat die hier stond

    Iets met Geert Wilders is altijd leuk. -gestoorde man-


    wth.

    Wij heben ook een practische opdracht,
    doe het over eerwraak ofzo.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Frappucino schreef:
    Ik moest laatst ook een betoog schrijven. Ik had het over de monarchie gedaan, of het koningshuis niet afgeschaft moet worden enz. Ik kan 'm je wel sturen als je dat wilt?


    Denk dat ik hem beter zelf kan schrijven maar bedankt:) Ik moet alleen het presenteren en ik heb niet echt een mening over dit onderwerp. Maar toch bedankt:D

    Oow mooi, dat stemrechtending is wel goed! Maar ik hoor graag alle ideeën aan! Maar dat 16 jaar en stemrecht ben ik in ieder geval tegen:P


    Eerwraak is ook vet! Ik heb daar toevallig pas een boek over gelezen!

    [ bericht aangepast op 14 dec 2010 - 17:28 ]


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    De leeftijd voor alcohol moet worden verhoogd naar 18 jaar.

    Daar moest ik een betoog over maken, haha. (:

    Aaah ik moet echt knopen gaan doorhakken:P Maar ik wil perse een hele goede houden xD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Philosophic schreef:
    Iets met Geert Wilders is altijd leuk. -gestoorde man-


    Klopt, als je het over Geert Wilders doet komen er meestal wel leuke discussies uit.,


    Never forget the things that make you smile

    Jaa, maar ik heb enkele mensen die heel goed hun mening zo kunnen draaien dat er niks tegen in te brengen valt en dat sta ik daarxD Ik ben ook niet zo goed met politiek vrees ik... Daarom zoek ik een onderwerp waar ik veel vanaf weet, want dan sta ik als iemand met een vraag komt ook niet met een mond vol tanden! ik heb al meer dan een jaar dit niet meer gedaan. Vorig jaar had ik gewoon een stelling tegen me school gemaakt maar nu zit ik op een goede school dus dat kan nietxD


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Mosseljongen schreef:
    De leeftijd voor alcohol moet worden verhoogd naar 18 jaar.

    Daar moest ik een betoog over maken, haha. (:


    ooooooh nooo daar ben ik echt zo hard tegen.


    It's time to be happy again.

    Een moeder heeft een kind maar wil het weg laten halen. Heeft de vader van het kind het recht om daar over mee te beslissen? - Dat was onze stelling voor maatschappijleer (:


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    -de coolheid van bananen
    -appels moeten meer gerespecteerd worden
    -sinaasappels moeten ook stemrecht krijgen
    -garnalen zijn zo smerig dat ze verboden moeten worden
    -De Avatar moet nieuwe kleren kopen
    -Gerard Joling zou verboden moeten worden
    -Druiven zouden minder alcohol moeten drinken
    last but not least:
    -Peren worden op dit moment zwaar gediscrimineerd