• Ik was dus net met een vriendin van me aan het cammen, en haar broer was ook in haar kamer, dus die kwam er ook even voor staan. Anyway, ik ging mijn vader vertellen dat dat het meisje was die misschien ook naar Lowlands met ons zou gaan, dus ik ging haar aanwijzen. Dus ik klik dat scherm weer aan, staat haar broer in zijn blote kont voor de cam te dansen. En mijn vader zat echt van: o_____O
    Ik lag een kwartier dubbel van het lachen, serieus XD

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

HAHAHAHAH
    té geniaal

[ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 19:48 ]

Hahahaha geweldig x'DD

ars moriendi

Hahahhaa -plat-

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

http://www.youtube.com/watch?v=y3mk7521Byg

No growth of the heart is ever a waste

omg plat niet normaal

"Ignite, my love. Ignite."

mwhaha hij is wel origineel jha :')

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

Tanzdiktator schreef:
    http://www.youtube.com/watch?v=y3mk7521Byg

mooi wark ownt. :'D

Life is a beautiful struggle

Geniaal x'). Wel een shock voor je dad. Dat maakt het nu dus echt wel veel grappiger.

Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

Hahahaaha!

[ bericht aangepast door een moderator op 12 dec 2010 - 19:55 ]

wth.

HAHAHAHA epic.
    Ik was eens cammen met een jongen, en toen zette hij het Party Boy liedje van Jackass op en ging hij echt helemaal los. En toen ging hij ook nog zijn kleren uittrekken en ging hij in zijn onderbroek door de kamer springen D: En daarna liet hij zijn kont zien..
    lmao.

I live for the applause, you will die for it.

Whaahahaaha hoe geniaal!

Omg dat deed een vriend van mij ook is, mijn vader kon der gelukkig om lachen, haha.

Hahahahahahahaha!

Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

Jalex schreef:
    Omg dat deed een vriend van mij ook is, mijn vader kon der gelukkig om lachen, haha.

Haha ja mijne daarna gelukkig ook wel hoor :'D

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

Geniaal!

Live life limitless.