• Oh, gisteren, ik zou graag anar die meeting zijn geweest maar ik ging toen naar de verjaardag van mn BFF. We gingen eerst naar de visagiste, daar leerde we proffecioneel opmaken. EN met awesome make-up en té cuwle kapsels gingen we naar een -Japans- restaurant! Naja, als eersst geloofde ze niet dat wij 11 en 12 waren en ging het personeel een hartig gesprek met ons aan? -Plat- Uiteindelijk geloofde ze ons konden we gaan eten. Het was écht heel gezellig!
    Ineens kwam mijn vriendin (de jarige) aan met rozijntjes op dr bord. Ze eet zo'n rozijntje en roept kei hard "Eeuw! Wat zijn dit voor rozijntjes?" Dus zo'n andere vriendin van mij en ik zo proeven. En wij echt zo: 'Damn die zijn écht lekker!' en wij amar bij pakken en doen. Kwam later die moeder van die vriendin zo aan want die had die rozijntjes ook geproeft. Het waren rozijntjes in wijn.
    Dus die vriendin en ik helenmaal plat. En echt zo kei melig 'Ahahahahaha! Komen we straks aan! Mam! Ben dronke van de rozijntjes!' we rolde zowat over de grond van het lachen. Dus die andere helenmaal zo van "Wtf? Zijn die écht dronken ofzeuw?" Dus wij nóg harder lachen, was écht heel melig XD

    Hebben jullie ooit wijn rozijntjes op? (krul)

    nee nog nooit maar wel met chocolade :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Haha.
    Sevda, als je dronken wilt zijn van die rozijntjes mag je 3 kilo eten, hoor :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    PurpleCow schreef:
    Haha.
    Sevda, als je dronken wilt zijn van die rozijntjes mag je 3 kilo eten, hoor :'D

    Ja en hun dachten dat we van een bakje rozijntjes al dronken waren -Plat- Wij gingen dus expres heel luid en heel veel praten en heel veel lachen en gek doen haha

    WEmo schreef:
    (...)
    Ja en hun dachten dat we van een bakje rozijntjes al dronken waren -Plat- Wij gingen dus expres heel luid en heel veel praten en heel veel lachen en gek doen haha

    ahahahhahahaahahah lmao


    Just try to live life to the fullest

    nee, maar bij de wok kan je,je fruit laten flamberen. maar daar zit drank bij en dat mocht dus niet van die man die het flambeerde. dus uiteindelijk deed mijn moeder het werk, en toen hadden we dus geflambeerd fruit, toen ik klaar was met eten voelde ik me ook een beetje dronken.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    RoseDestiny schreef:
    nee nog nooit maar wel met chocolade :Y)


    Shoganai i ne~

    Daar kun je trouwens wel aangeschoten van raken x]


    No growth of the heart is ever a waste

    eikeldopje schreef:
    nee, maar bij de wok kan je,je fruit laten flamberen. maar daar zit drank bij en dat mocht dus niet van die man die het flambeerde. dus uiteindelijk deed mijn moeder het werk, en toen hadden we dus geflambeerd fruit, toen ik klaar was met eten voelde ik me ook een beetje dronken.

    Hoeveel had je er dan wel niet op? xp


    Has no one told you she's not breathing?

    PurpleCow schreef:
    (...)
    Hoeveel had je er dan wel niet op? xp

    Meer dan mij in ieder geval XD