• Ik leer nu de hele dag al voor Duits, echt kei hard omdat ik dacht dat we morgen een Duits so hadden. Ik moet ook nog leren voor Grieks en wiskunde.
    Nou bel ik net met m'n vriendin zegt ze: 'En heb je al geleerd voor Frans?' Wat Frans? Nee. Blijkt het dus dat ik in onze oude rooster ben blijven haken en dat we morgen helemaal geen Duits hebben maar Frans en ik heb dus niet voor Frans geleerd en moet ook nog voor Wiskunde en Grieks leren. En Duits, dat heb ik morgen dus helemaal niet nodig.

    Life's so great.


    Just try to live life to the fullest

    Leef met je mee (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    bekijk het van de positieve kant, nu hoef je neit meer hard te leren voor duits volgende keer.


    it's so empty living behind these castle walls

    Nu je het zegt, moet ik ook nog leren voor Duits.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Omg, wees blij dat je er nog bent achtergekomen voor het te laat was! Dan zat je daar mooi met je pen en je examen, gehe. Anyways, succes met Frans. Als je je tijd neemt, lukt het wel. Het is pas zes uur, dus je kunt minstens nog 4 uurtjes leren. c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Synyster schreef:
    Nu je het zegt, moet ik ook nog leren voor Duits.


    Shoganai i ne~

    Ik moet leren voor een stomme PWW ik heb nog helemaal niks gedaan ik moet mijn boekverslag maken en ik heb een duits so redemittel, waar ik net mee ben begonnen te leren :S Pff school echt een nachtmerrie(huil)


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Aah, zoiets heb ik pas ook nog gehad! Dat is inderdaad erg kut, ik leef met je mee ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Doe wat ik doe:
    Klaag de school aan ^-^

    Ah, vreselijk. Ik had ook een keer niet goed voor Grieks geleerd, krijgen we een so. Had ik een 1 voor XD en de volgende keer leer ik wel, hebben we geen So.
    Heel irritant...


    Our perspective only changes when we change our position.

    Boh, poor you. Dat is echt zo frustrerend. ><


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen