• -ik wist niet waar ik het moest plaatsen.-

    Ik schrijf heel graag hier op Q. En ik vind het ook heel erg super als
    mensen zich abboneren op mijn verhalen, daar word ik echt blij van. Het geeft me het gevoel dat ik niet enkel voor míjn plezier schrijf, maar ook voor lezers een genot te geven.
    Nuja, allemaal goed en wel, maar ik voel me schuldig. :c
    Ja, ik vind het geweldig als mijn stories gelezen worden, maar ik lees zélf nooit verhalen op Q.
    Bijna nooit, ik heb alleen abo's op verhalen die ik waw vind.
    Ik voel me er best schuldig bij, ghehe.
    Nuja, ik kan er gewoon verandering in brengen. Maar ik vind het gewoon veel leuker om te schrijven dan om te lezen.

    Sorry, maar ik wou het even kwijt. Hopenlijk vinden jullie me nu niet arrogant ofzo. :P

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 17:49 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik leees juist meeer (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik lees geen enkel verhaal hier. Waarom weet ik eigenlijk ook niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Ik heb het gelijk. Ik lees ongeveer net zoveel als ik schrijf :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is toch ook goed? Dan kunnen mensen die wel een verhaal hebben met een abo van jou zich extra vereerd voelen. ^^
    En bovendien staat er nergens dat je evenveel moet lezen als schrijven, en er zijn voldoende anderen die alleen lezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik lees bijna netzoveel dan ik schrijf. En ik schrijf niet veel, en ik lees ook niet veel. Maar 1 keer in de week lees ik een hoofdstuk.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    haha, ik heb precies hetzelfde. xd ik vind het fijner om iets in mijn handen te hebben, denk ik. daarom lees ik hier veel minder. ik haak ook best snel af als ik me irriteer aan een schrijfstijl.. xd

    Maar inderdaad, er is nergens een regel dat je evenveel moet lezen als schrijven.


    Never say Never

    Ik lees meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Dat maakt toch niet uit? (:
    We houden sowieso wel van jou


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ramsey schreef:
    Ik lees meer.

    Ik schrijf ook meer dan ik lees, maar dat komt omdat ik nogal kieskeurig ben als het gaat om het volgen van een story. Als ik er een volg wil ik wel dat er regelmatig een nieuw hoofdstuk komt en zo. :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    BadHero schreef:
    Dat maakt toch niet uit? (:
    We houden sowieso wel van jou

    Aw, dat is lief. (flower)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb dezelfde ziekte, en ik weet eigenlijk niet waar het vandaan komt :p


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik lees en schrijf de laatste tijd sowieso amper meer. Weet eigenlijk niet waarom ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik doe het volgens mij alle 2 gelijk. Ik schrijf veel en lees ook veel;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik denk dat het bij mij ongeveer fiftyfifty is..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.